Ps3 Tråden

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati

Pinhead

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
CB1000R -09
fan va najs att de kommit upp där nu... måste koppla in ps3an nu å kolla hur de ser ut på den

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Jag är besviken! Läste en artikel om att det är snyggare grafik till 360 :(.

Hoppas verkligen inte att spelet kommer se ut som demot. Fult och jävligt.

Men musiken var bra :yopartyn Chuck Berry m.m.

Edit:

Uhh! Läste nyss om att man kan ändra körningen mellan två olika lägen!
Normal samt Simulator!

Måste genast kolla :)

Blir nog ett köp från min sida ändå.

Last edited:

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Jaha. Då har man spelat ut "storyläget" på mafia 2 då.
Vad ska man se fram emot nu?

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Hahahah fan va grisig du är! Men du har ju bara 31 stycken :lol

Lägg på 1000 så är du nästan nära mig :skrattaåt

downtownoslo

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
Letar!
Prövar här eftersom jag redan testat allt annat som står på nätet!

Har en Ps3 som har vart kopplad till en Full-HD 1080p TV.. Ska nu koppla den på en Philips HD-ready, dvs. 720p.

Vid första uppstarten på nya TV'n höll jag in I/O på Ps3 till man hör flera pip och den startar upp i 576p (enligt TV'n). Bilden är dock helt svart... Prövar flera gånger.:va

Testar sen köra med A/V-kabel istället samtidigt som jag låter HD-kabeln vara i. Här får jag bild - och Ps3n hittar en HD-enhet... När jag aktiverar händer precis samma sak som innan... Svart bild på HD-input. Har prövat dra ut A/V och byta till HD-in på tv'n före man bekräftar, men samma visa.. :mad: Vid det här laget börjar jag undra vad fan det är frågan om, men lyckas sansa mig och följer ett råd jag läste nånstans... Drog över till en polare med Full-HDTV - där får jag bild i 1080p och kan avmarkera 1080p och 1080i från fungerande upplösningar.. När jag kommer hem har jag dock fortfarande lika svart bild - men TV'n säger numera att den får 720p på HD-in..

Har testat båda HD-ingångarna med digitalbox, så det ska inte vara några större fel på TV'n... Har dock sett att det har kommit en FW-uppdatering till min TV (42PFL7562D) - men kan det hjälpa?!
Har också testat 2 olika kablar.

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Prövar här eftersom jag redan testat allt annat som står på nätet!

Har en Ps3 som har vart kopplad till en Full-HD 1080p TV.. Ska nu koppla den på en Philips HD-ready, dvs. 720p.

Vid första uppstarten på nya TV'n höll jag in I/O på Ps3 till man hör flera pip och den startar upp i 576p (enligt TV'n). Bilden är dock helt svart... Prövar flera gånger.:va

Testar sen köra med A/V-kabel istället samtidigt som jag låter HD-kabeln vara i. Här får jag bild - och Ps3n hittar en HD-enhet... När jag aktiverar händer precis samma sak som innan... Svart bild på HD-input. Har prövat dra ut A/V och byta till HD-in på tv'n före man bekräftar, men samma visa.. :mad: Vid det här laget börjar jag undra vad fan det är frågan om, men lyckas sansa mig och följer ett råd jag läste nånstans... Drog över till en polare med Full-HDTV - där får jag bild i 1080p och kan avmarkera 1080p och 1080i från fungerande upplösningar.. När jag kommer hem har jag dock fortfarande lika svart bild - men TV'n säger numera att den får 720p på HD-in..

Har testat båda HD-ingångarna med digitalbox, så det ska inte vara några större fel på TV'n... Har dock sett att det har kommit en FW-uppdatering till min TV (42PFL7562D) - men kan det hjälpa?!
Har också testat 2 olika kablar.

Är lite trött och vet inte om jag läser rätt men tolkar det som du inte får bild på en "720 skärm". Jag hade samma problem på jobbet och enda sättet att lösa det var att koppla in 1080 skärmen och ställa ner upplösningen till 720, då funkade det på "720 skärmen"

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Vad tyckte du om det?
Är det värt att köpa?

Ja för tusan!
Har du spelat ettan så kommer du få några trevliga överraskningar :tummenupp.

Klarade spelet på "normal". Tänkte välja Easy, men näää.
Nu har jag ju "Hard" att klara också.
Tänk bara på att om du köper det, så gå in i Options och välj Simulation på bilkörningen :tummenupp

Just nu spelar jag:
http://www.destructoid.com/hands-on-the-betrayal-of-jimmy-in-mafia-ii-180849.phtml
Fick med det, då jag köpte "Nordic Edition".

Ett till tips!

444:- på Elgiganten för "min" version.

Last edited:
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...