Ps3 Tråden

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Om man tycker 600 spänn för ett lir man får ut x antal timmar underhållning av är oöverstigligt dyrt så kanske man borde tänka över sin mchobby också.

Fast det är ju bara vad jag tycker dårå.

Precis, eller så börjar man med ett besök på prisjakt, och eller väntar några månader och köper det på utförsäljning eller i platinumversion.

Importera själv verkar ju ganska vettigt också. Så länge man inte köper spelen på hemmakväll så brukar man klara sig hyfsat bra.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
"köper spelen på hemmakväll"??
Que?? :va

I övrigt, nån som sett några demos för Black Ops och Max Payne 3??
Finns ju för böfvelen inte ens trailers på PSN... :mad:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono

I övrigt, nån som sett några demos för Black Ops och Max Payne 3??
Finns ju för böfvelen inte ens trailers på PSN... :mad:
Videoteket är väl en sån där grej som blivit hemmakväll nu förtiden.

Black ops trailer har ju rullat p tv lite, men det har inte fått några vidare bra recensioner så jag skiter i det.

Thyg0d

Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Videoteket är väl en sån där grej som blivit hemmakväll nu förtiden.

Black ops trailer har ju rullat p tv lite, men det har inte fått några vidare bra recensioner så jag skiter i det.

Å faen, det har jag missat... :D
Streamar allt från staterna via PC:n så..

Njae.. Jag vet inte heller, gillar mer 3rd person än 1st person till att börja med men lite game play videos borde dom väl släppa åtminstone.. Tvärvägrar att köpa ett spel om jag inte har fått spela demot eller åtminstone fått se en lång gameplay... Blir lite för mycket grisen i säcken för mig annars.. :tjurig3åring

Gr00ver

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
Suzuki SV650S K7
Vem köper spelen i sverige? Förbeställt GT5 för 400kr inkl frakt ifrån simplygames. Tycker det är en ganska bra deal. En nackdelen är att man inte får den på releasedagen, men för min del så kvittar det.

Det enda spelet som jag inte orkade vänta på var Demon Souls. Förbeställde standard utgåvan ifrån Usa, men när lokala affären hade en import av utgåvan i form av en deluxe edition för 800kr så slog jag till. När väll standard utgåvan kom så gav jag den till syrrans grabb i julklapp. Han sålde den sen till sin farsa för 600kr. :)

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03

Hemmakväll kanske är en sydländsk åkomma. Det är som sagt en videobutik. De säljer spel, dyrt. COD black ops säljer de för 649, Media markt (en elektronikkedja!) 100 meter därifrån hade det för 399.

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Vem köper spelen i sverige? Förbeställt GT5 för 400kr inkl frakt ifrån simplygames. Tycker det är en ganska bra deal. En nackdelen är att man inte får den på releasedagen, men för min del så kvittar det.

Det enda spelet som jag inte orkade vänta på var Demon Souls. Förbeställde standard utgåvan ifrån Usa, men när lokala affären hade en import av utgåvan i form av en deluxe edition för 800kr så slog jag till. När väll standard utgåvan kom så gav jag den till syrrans grabb i julklapp. Han sålde den sen till sin farsa för 600kr. :)

Själv så beställde jag det på Game, pröjsa 199:- om jag lämnade ifrån mig Lego Racers och beijing 2008, svår val...:yoparty

Hemmakväll kanske är en sydländsk åkomma. Det är som sagt en videobutik. De säljer spel, dyrt. COD black ops säljer de för 649, Media markt (en elektronikkedja!) 100 meter därifrån hade det för 399.

Synd att Black ops inte är nå vidare bra då.... Battlefield 2 är bättre enligt mig...

Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Är det nån som kan drifta duktigt på GT5P med handkontroll :confused:
Har testat med BMW 135i Coupe '07 och Nissan Skyline med varierande resultat.

Kör med handkontroll tills Logitech G25 införskaffas.

Thyg0d

Gick med
22 Jul 2006
Hoj

:hihi
Jo det är en sydländsk åkomma.. :D
Och där skulle man faen inte köpa spel.. Lite planering får man nog faen ha såvida man inte är ekonomiskt oberoende..

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
:hihi
Jo det är en sydländsk åkomma.. :D
Och där skulle man faen inte köpa spel.. Lite planering får man nog faen ha såvida man inte är ekonomiskt oberoende..

Precis vad jag menar! "Man kan ju inte köpa spel för 600 spänn!" Nej, gör inte det, det är dumt!

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Min gamle IROC-Z e ju med, volvo 240 är med, och mazda furai är med, vad mer kan man nånsin önska?

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.
Min gamle IROC-Z e ju med, volvo 240 är med, och mazda furai är med, vad mer kan man nånsin önska?

Fyrtio versioner av Nissan Skyline vore fint eller en jättemånga olika versioner av Mazda mx-5:eek:r....fast det blir nog bra ändå.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati