PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Nej nej, det förstår du väll att han försöker härda honom så att han inte blir rädd och vänder i dörren:D

Haha. Har han kommit till dörren så kommer han inte kunna vända. Vi ska ju stå där o lappa alla. Då är det redan försent. *asg*
A just fan. Kanske inte skulle sagt det då han nästan börjat tro på att vi är snälla. Hihi

*snäll som fan*
*lovar*
:)

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Nu är det enligt mig såhär.
Jag o många andra kommer att ha på sig SH-tröjan. Då är det ju enkelt som fan. Hihi
Om man tar med någon på den här festen så gör man klart för den människan att det här är en hojfest.
Då får alla de som inte är intresserade av hojar el inte kör el så helt enkelt finna sig i att det kanske frågas vad kör du för nått. Om de då inte kör nått o inte fattar frågan så får de väl sitta o se dumma ut. *morrar*
O enligt mig finns det inget som heter göra bort sig iom den frågan då det är en sporthojfest.

Så alla. Fråga på vilken hoj man kör. Kör den människan inget så är de en SOOOOOOOOPA. *asg*

Ullis kommer du ihåg en viss Patriciakväll då en viss kille blev överfallen av 8 galna hojtjejer o vi alla skrek sooooooopa när vi kom på att han inte alls körde nå hoj. *Asg*:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

:D :tuttar

:D Jag kan meddela att han kommer ihåg ER :tungan

*Asg*
A just fan. Det skulle jag ja. :tuttar
Men medans jag fortfarande är någorlunda nykter så tänkte jag kanske ha på mig en SH-tröja o efter att det glidit ner både en o annan bira lär det väl bli för varmt o då jäkla åker väl kläderna av. Om man sen har en vit latexdräkt under allt är ju bara för folk to find out. *asg*
Nej men skämt åsido. Jag ska i alla fall ha med mig tröjan. Då dräkten är lite väl kort ska jag helt enkelt ha den runt häcken. *Asg*

:va Vänta nu, har jag inte rätt när jag säger att fröken tenderar att tappa klädder efter typ 1 öl??
vill minnas en vit skjorta som försvann :tungan

Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Ja jag är ju galet sugen å komma å kröka. Men jag tycker det verkar otäckt å sova på vandrarhem själv. Vore det inte bra om alla utomsockens sover på samma ställe.

Så slipper jag få skäll av nån tysk klockan 4 på natten när jag lyckas välta våningssängen eller nå liknande.

Sova? Vafan är det här nån jädra sängprovar kväll eller? Vi ska ju kröka! :mad:

:D

IronMike

Guest
Hehe....vad ska man säga nurå. Ehhh.....nä, det minns jag inte men jag är inte förvånad. Är också helt övertygad om att det var jag som tog initiativet till det :rolleyes:

Alla som är med på SH kan väl få skriva sin egen namnskylt vid entren, med SH´nicket alltså? Är man inte med på SH, får man ingen namnskylt. Inträdet borde ju räcka till att täcka en sån kostnad, då det kanske handlar om ett par kr per/person.

Vad sägs Mike, du som håller i tåtarna?

// Ullis :cdevil
Det skulle väl vara ganska många som inte skulle sätta på sig en namnskylt (inkl jag..) men om det är vad majoriteten vill ha, så kanske det går att ordna. Hardrock tar ju dock entreavgifterna, istället för att jag "hyr" stället. Ska man hyra stället kostar det hur mkt som helst.. Så entrekostnaden är för att vi ska få vara där, köra våra filmer, och ha vårat egna tema. De står för dj, och hjälper till att ordna dit lite jippon.

Kan ju höra efter.. Men frågan är om det är vad majoriteten vill ha, namnskyltar?

:va

Ok, missförstånd från min sida :hej Tror jag snappade upp snacket om lättklädda tjejer som skulle posera vid hojar osv (vet att det bara är på planeringsstadiet än så länge, men ändå).. Det var jag lite skeptisk mot :rolleyes:
Vem som serverar i baren är skitsamma :tungan
Festa lär vi väl göra oavsett, eller :confused: :yoparty
Majoriteten lär ju vara sh-folk ändå (hoppas jag), och man kan ju inte hindra kompisar från o följa med.. Dom får helt enkelt bara vara beredd på att bli kallade soooopor :D Hur som helst är det aldrig kul att festa i en tom lokal :fakta

:fattartil Det är därför man sällan ser nå snyggingar :gnissla :hallonsaft :gråta
Jag tror det kommer bli skitbra, även fast det finns lite folk som inte kör hoj (sopor..). Eftersom lokalen är stor och högt i tak så blir det trisst om stället är halvfullt. Jag har ju jobbat där, å sett med egna ögon hur det aldrig är någon som drar igång dansgolvet om det inte är fullt i lokalen :rolleyes:

Du kan få i specialuppdrag att styra upp dansgolvet :yoparty :) :banana

Till en början så skulle dj'n köra lite rock/pop-mingelmusik, men frammåt 01 skulle han ge sig på lite mer house & dansvänlig musik.. Filmer kommer köras på skärmarna, och bardelen kommer funka till mingel, men musik som man kan dansa till. Jaja, det blir nog bra.. :wiggle

Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Ja jag är ju galet sugen å komma å kröka. Men jag tycker det verkar otäckt å sova på vandrarhem själv. Vore det inte bra om alla utomsockens sover på samma ställe.

Så slipper jag få skäll av nån tysk klockan 4 på natten när jag lyckas välta våningssängen eller nå liknande.

Vi är ju några från gbg som kommer upp och jag antar att vi kommer sova någonstans :)

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
:D Jag kan meddela att han kommer ihåg ER :tungan

:va Vänta nu, har jag inte rätt när jag säger att fröken tenderar att tappa klädder efter typ 1 öl??

Hmmm. Det är nog svårt att glömma oss helt enkelt. O berätta för folk nu att egentligen blev han inte så jäkla skraj ändå så de kan tro att vi är snälla. :D

Vadå försvann??? Den försvann inte alls. Den åkte helt enkelt av då det vart varmt o det var snyggare utan. *asg*

Doxs

Kurvdemonen #1
Gick med
26 Apr 2007
Hoj
Ninja
Puh (andas ut), tack! :)

Bra, men du är ju så vettig att jag inte förväntade mig nått annat! ;) :D
Här kan ju till och med jag som äkta svinig mansgris hålla med (säg inte emot och förstör min image nu :hihi ), nog för att det oftast är söta flickor, men jag tycker personligen inte att reklamdonnor i minimala utstyrslar tillför fester särskilt mycket.
Jag föredrar flickor som inte fått betalt för att komma på festen, de brukar generellt sett tillföra mer i mina ögon.

Men nu skall vi inte vara så negativa, jag är övertygad om att det kommer att bli skitkul! :banana

Doxs

Kurvdemonen #1
Gick med
26 Apr 2007
Hoj
Ninja
Om budweisser bidrar med en mobil ölbar och 2 söta tjejjer som serverar, så brukar det vara som så, att budw. pröjsar sina egna, och står för att frakta dit / bygga upp ölbaren. Men nöjer sig med gratis reklam & lite vinst från sin ölförsäljning..

Precis som på vissa ställen där "jägermeister-tjejjerna" dyker upp.. Det kostar inget att bjuda in sånt.

Aha, nu hänger jag med, då är det ju en helt annan femma! :fyllisar

Doxs

Kurvdemonen #1
Gick med
26 Apr 2007
Hoj
Ninja
Samma här!
Att man fyller ut lite med bekanta för att utjämna könen lite är ju inte fel!
:tummenupp

Jag har själv deltagit som "manlig fägring" på tjejdominerade fester :gnissla
:hihi Vilken blåsning! :rofl

Hur de som står i baren ser ut spelar ju inger roll så slänge de har kläder på sig. Det viktiga är att de ska kunna krana upp en öl nitrosnabbt! :fakta
:banana :fyllisar

Alla som är med på SH kan väl få skriva sin egen namnskylt vid entren, med SH´nicket alltså? Är man inte med på SH, får man ingen namnskylt. Inträdet borde ju räcka till att täcka en sån kostnad, då det kanske handlar om ett par kr per/person.

Vad sägs Mike, du som håller i tåtarna?

// Ullis :cdevil
Det här låter ju intressant, går det inte att fixa någon form av enkla och billiga namnlappar som folk kan ha på sig? Jag skulle lätt ha en namnlapp på mig, skulle nog ta tröjan också om det inte vore för att den är alldeles för stor. :va

bobo08

PMC Member
Gick med
20 Feb 2005
Hoj
BMW s1000rr GRÖN inte gul!! Gixxer 1000 K6a litehängigedition
Kan ju höra efter.. Men frågan är om det är vad majoriteten vill ha, namnskyltar?

:va

Klarar mej bra utan!

Det minns jag oxå :D

Vi ska ju stå där o lapa alla. Då är det redan försent. *asg*
*snäll som fan*
*lovar* Eller hur!
:)

Blir nog trevligt det här :tungan

Att man fyller ut lite för att utjämna könen lite är ju inte fel!

Blir du 2 för 1 då? :arsele

Last edited:

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Han stöp som en fura !:fakta

Ska träna på min vänsterkrok medes pungspark så jag kan ta ett par rondrer med Kapitän !

Emelie kan vara ringflicka vid nästa drabbning.:tuttar

Jaha ja, så nu passar det att dyka upp :va :tungan

Jag är faktist också en ungdom. Även fast jag känner mig jättegammal:näsblod

Då vet jag inte om du räknas :confused:

Klarar mej bra utan!

Jag också.. Jag tror dom flesta kan ta reda på vem man är ändå om man nu vill det..

Jag tror det kommer bli skitbra, även fast det finns lite folk som inte kör hoj (sopor..). Eftersom lokalen är stor och högt i tak så blir det trisst om stället är halvfullt. Jag har ju jobbat där, å sett med egna ögon hur det aldrig är någon som drar igång dansgolvet om det inte är fullt i lokalen :rolleyes:

Du kan få i specialuppdrag att styra upp dansgolvet :yoparty :) :banana

Till en början så skulle dj'n köra lite rock/pop-mingelmusik, men frammåt 01 skulle han ge sig på lite mer house & dansvänlig musik.. Filmer kommer köras på skärmarna, och bardelen kommer funka till mingel, men musik som man kan dansa till. Jaja, det blir nog bra.. :wiggle

Det lär det säkerligen bli! Låter bra iaf :)

Haha, jag och min krycka kan ju peta ut lite folk på dansgolvet, det löser sig.. :näsblod Man kanske skulle släpa dit min lilla dansgrupp, men jag tror det får vänta till en annan gång :rolleyes:

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Man kanske skulle släpa dit min lilla dansgrupp, men jag tror det får vänta till en annan gång :rolleyes:

Menar du de som du dansade med på uppvisningen?

Gosse (däckare) vad vi ska dra i sommar :tungan

:krama

Haha. Har han kommit till dörren så kommer han inte kunna vända. Vi ska ju stå där o hångla med Kapten. Då är det redan försent. *asg*

Skapligt, vill man ju inte missa :crash

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Vafan är detta? In the navy? Sailorboys? Kan vi inte bara vara lite straighta för en gångs skull?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom