PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jag tror att det går nog ganska lätt att göra skillnad på oss hojtjejer o några lättklädda brudar som säljer bira???? Eller???? Fast det vete det fan. Blir man tillräckligt full så kankse man trillar på fel sida om baren o då blir det ju svårt.

Nej men skämt åsido.

Kul att det blir fest o jag tror nog att det kommer att vara tillräckligt många hojtjejer för att det ska märkas vilka vi är.

O jag måste nog säga att jag hellre ser ett par lättklädda snygga tjejer sevrerandes bira än lättklädda killar. Hehe
Snyggare med tjejer, att titta på alltså. Hihi

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Kul att det blir fest o jag tror nog att det kommer att vara tillräckligt många hojtjejer för att det ska märkas vilka vi är.

Hur ska du och alla andra veta vilka som är hojtjejer eller bara kompis till en kompis? Frågan är ju inte bara lättklädda männsikorS vara hit eller dit, utan huruvida det bör vara en sporthojsfest, eller festförvemsomhelst.

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Hur ska du och alla andra veta vilka som är hojtjejer eller bara kompis till en kompis? Frågan är ju inte bara lättklädda männsikorS vara hit eller dit, utan huruvida det bör vara en sporthojsfest, eller festförvemsomhelst.

Nu är det enligt mig såhär.
Jag o många andra kommer att ha på sig SH-tröjan. Då är det ju enkelt som fan. Hihi
Om man tar med någon på den här festen så gör man klart för den människan att det här är en hojfest.
Då får alla de som inte är intresserade av hojar el inte kör el så helt enkelt finna sig i att det kanske frågas vad kör du för nått. Om de då inte kör nått o inte fattar frågan så får de väl sitta o se dumma ut. *morrar*
O enligt mig finns det inget som heter göra bort sig iom den frågan då det är en sporthojfest.

Så alla. Fråga på vilken hoj man kör. Kör den människan inget så är de en SOOOOOOOOPA. *asg*

Ullis kommer du ihåg en viss Patriciakväll då en viss kille blev överfallen av 8 galna hojtjejer o vi alla skrek sooooooopa när vi kom på att han inte alls körde nå hoj. *Asg*:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

så sant som det var sagt :mattias :tuttar

:D :tuttar

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jag o många andra kommer att ha på sig SH-tröjan. Då är det ju enkelt som fan. Hihi

Kör den människan inget så är de en SOOOOOOOOPA. *asg*

Ok, jag har ingen SH-tröja. Hade jag haft det så skulle den vara i en sån storlek att jag kan ha den utanpå skinnstället, och alltså för stor annars. Dessutom ska det väl vara en fest vi går på, dvs aldeles för varmt för att kunna ha på sig en collegetröja? :tungan
Runt midjan funkar säkert det med.

Men vi får väl ha nickskyltar på oss, vi som inte har SH-tröjor då. Och alla som inte är SH-medlemar får ha en skylt där det står SOOOOPA på! :D

TheElmer

Dyslektisk ordpolis
Gick med
24 Mar 2007
Hoj
Toppluva
Om budweisser bidrar med en mobil ölbar och 2 söta tjejjer som serverar, så brukar det vara som så, att budw. pröjsar sina egna, och står för att frakta dit / bygga upp ölbaren. Men nöjer sig med gratis reklam & lite vinst från sin ölförsäljning..

Precis som på vissa ställen där "jägermeister-tjejjerna" dyker upp.. Det kostar inget att bjuda in sånt.

Nej det är klart. Så länge det är sponsring så tar ju dom och ringer sina tjejer.. ( För övrigt är det samma tjejer nästa hela tiden vilka nu det är som sponsrar )
Men det framgick kanske inte direkt i dit första inlägg att det skulle vara sponsringstjejer från diverse alkohols märken..
Men det är helt ok för min del att du fixar billigare dricka.
Och du skrev även det som diskuterats lite här.. SH Fest där man vet att man kan glida fram till någon så är det iaf 99% att det är en SH människa och inte Åke eller stina från Hässelby som vill parta lite..
Men nu är jag med.

Pssst kan du fixa någon från något tobaksbolag osså. Så blir snuset eller ciggen billigare :p

NU gör vi slag i saken och säger att alla går dit nakna.
Så behöver ingen känna sig utanför :tuttar :arsele

Last edited:

IronMike

Guest
Nej det är klart. Så länge det är sponsring så tar ju dom och ringer sina tjejer.. ( För övrigt är det samma tjejer nästa hela tiden vilka nu det är som sponsrar )
Ja precis, det är fråga om lite sponsring.. Inga halvnakna tjejjer som ska åla runt i lokalen som gäster (mot betalning) som vissa trodde från början :) sen är det väl bara en allmän uppmaning, att bjud gärna med tjejkompisar mm, för att det ska bli mer jämnt fördelat mellan killar & tjejjer.

Kör man en sedvanlig pubkväll så gör det väl inget om det är 80% snubbar, men om vi nu skulle testa ett nyt koncept att köra "fest" eller klubbkväll med sporthojtema.. Och inte vill att folk ska gå vidare, innan alla ens kommit. Så behövs det lite bättre fördelning, spec som hardrocks lokaler ser ut...

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
O jag måste nog säga att jag hellre ser ett par lättklädda snygga tjejer sevrerandes bira än lättklädda killar. Hehe

:Bugar

Vad fan surrar du om kexet?
Du skulle ju ha din sjuksköterskedräkt i latex :mad:

Last edited:

IronMike

Guest
Jag tror att det går nog ganska lätt att göra skillnad på oss hojtjejer o några lättklädda brudar som säljer bira???? Eller???? Fast det vete det fan. Blir man tillräckligt full så kankse man trillar på fel sida om baren o då blir det ju svårt.

Nej men skämt åsido.

word :yoparty

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
Å Åkersberga kan väl knappast kallas för sthlm..:arsele

Näe, o en jälla tur e väl de!!?? :)
Vill ju inte bli beblandad me sånt folk.. :näsblod

Milla;3268101 [B skrev:
För att vi tjejer är mer kräsna än vad ni killar är![/B] :mattias

Sup dom snygga, alltid ett säkert kort!! :tummenupp

(För när du e radiostyrd måste väl hela världen va underbart snygg!?) :näsblod :D

Last edited:

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Ja precis, det är fråga om lite sponsring.. Inga halvnakna tjejjer som ska åla runt i lokalen som gäster (mot betalning) som vissa trodde från början :) sen är det väl bara en allmän uppmaning, att bjud gärna med tjejkompisar mm, för att det ska bli mer jämnt fördelat mellan killar & tjejjer.

Ok, missförstånd från min sida :hej Tror jag snappade upp snacket om lättklädda tjejer som skulle posera vid hojar osv (vet att det bara är på planeringsstadiet än så länge, men ändå).. Det var jag lite skeptisk mot :rolleyes:
Vem som serverar i baren är skitsamma :tungan
Festa lär vi väl göra oavsett, eller :confused: :yoparty
Majoriteten lär ju vara sh-folk ändå (hoppas jag), och man kan ju inte hindra kompisar från o följa med.. Dom får helt enkelt bara vara beredd på att bli kallade soooopor :D Hur som helst är det aldrig kul att festa i en tom lokal :fakta

Sup dom snygga, alltid ett säkert kort!! :tummenupp

:fattartil Det är därför man sällan ser nå snyggingar :gnissla :hallonsaft :gråta

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
...Ok, missförstånd från min sida :hej Tror jag snappade upp snacket om lättklädda tjejer som skulle posera vid hojar osv (vet att det bara är på planeringsstadiet än så länge, men ändå).. Det var jag lite skeptisk mot :rolleyes: ...

Samma här!
Att man fyller ut lite med bekanta för att utjämna könen lite är ju inte fel! Jag har själv deltagit som "manlig fägring" på tjejdominerade fester :gnissla

Hur de som står i baren ser ut spelar ju inger roll så slänge de har kläder på sig. Det viktiga är att de ska kunna krana upp en öl nitrosnabbt! :fakta

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
:Bugar

Vad fan surrar du om kexet?
Du skulle ju ha din sjuksköterskedräkt i latex :mad:

*Asg*
A just fan. Det skulle jag ja. :tuttar
Men medans jag fortfarande är någorlunda nykter så tänkte jag kanske ha på mig en SH-tröja o efter att det glidit ner både en o annan bira lär det väl bli för varmt o då jäkla åker väl kläderna av. Om man sen har en vit latexdräkt under allt är ju bara för folk to find out. *asg*
Nej men skämt åsido. Jag ska i alla fall ha med mig tröjan. Då dräkten är lite väl kort ska jag helt enkelt ha den runt häcken. *Asg*

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Men vi får väl ha nickskyltar på oss, vi som inte har SH-tröjor då. Och alla som inte är SH-medlemar får ha en skylt där det står SOOOOPA på! :D

Jag tror vi får göra så att vi helt enkelt står i dörren när folk börjar anlända o då får alla frågan hojfolk el inte???
Om inte så får de en stoooooor rosa skylt med Sooooooooopa på. *Asg*

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Ok, missförstånd från min sida :hej Tror jag snappade upp snacket om lättklädda tjejer som skulle posera vid hojar osv (vet att det bara är på planeringsstadiet än så länge, men ändå).. Det var jag lite skeptisk mot :rolleyes:
Vem som serverar i baren är skitsamma :tungan

Precis det jag tänkte på med.

Fast jag tittar ju hellre på en snygg kille i baren medans jag väntar på min tur, men det är ju inga livsviktiga detaljer..:yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom