samhainie
Guest
Inte menat just mot dina polarinnor utan i det stora hela,
Men om dom är jämngamla med dig så är det ändå inget för Icko han spanar efter dom som just har blivit av med skolväskan
Så sant dom är gamla kärringar för honom
Inte menat just mot dina polarinnor utan i det stora hela,
Men om dom är jämngamla med dig så är det ändå inget för Icko han spanar efter dom som just har blivit av med skolväskan
IronMike, ska du dra dit en massa lättklädda damer får du fan fixa lite snygga lättklädda killar med! Vi är trots allt en hel del tjejer som kör hoj på SH och som kommer att dyka upp på festen!
Jag för min del fattar inte den delen av MC-världen, för amerikanskt för mig. Det är ju dock ingen annan som protesterar så låt gå då, men då ska det vara jämlikt!
Jag hoppas verkligen att INGA av entrepengarna går till detta dock!!!
Så sant dom är gamla kärringar för honom
Om Micke fixar damer kan väl du fixa killar, sluta gnäll .
EDIT: Varför måste du ha snygga killar förresten? Står ju inget om att Micke ska fixa snygga damer..en till .
Jag kan ta dom gamla kärringarna om Icko bangar.
IronMike, ska du dra dit en massa lättklädda damer får du fan fixa lite snygga lättklädda killar med! Vi är trots allt en hel del tjejer som kör hoj på SH och som kommer att dyka upp på festen!
Jag för min del fattar inte den delen av MC-världen, för amerikanskt för mig. Det är ju dock ingen annan som protesterar så låt gå då, men då ska det vara jämlikt!
Jag hoppas verkligen att INGA av entrepengarna går till detta dock!!!
Uppenbarligen bevisar dit inlägg att det inte finns några snygga SH killar på pubkvällarna
Och dom som finns kanske tycker att det finns annat roligare att göra än att försöka fundera ut vilken av alla tjejer på pubkvällen som är från sporthoj. Tröttnar på att gissa och tar den första bästa snygga brudden och går hem. För skillnaden mellan vanlig pubkväll och SH va ju att någonstans fanns några tjejer som kan köra hoj..
Nä, det kan jag inte. Kunde jag det, skulle jag inte vara singel!
Arrangören och IM ? verkar tro att det kommer att komma aldeles för få tjejer, och lägger en massa krut på att få dit ännu fler killar? Lättklädda tjejer lockar ju inte direkt dit fler tjejer..
Aja, det blir nog bra tillslut!
Jag tycker det är dåligt med snygga killar överhuvudtaget...
Jag har faktiskt svårt att förstå vad du menar..
Men för att förtydliga min åsikt:
Arrangören och IM ? verkar tro att det kommer att komma aldeles för få tjejer, och lägger en massa krut på att få dit ännu fler killar? Lättklädda tjejer lockar ju inte direkt dit fler tjejer..
Nu var det ju tal om att dra dit några snygga killar, inte bli ihop med dom. Jag tvivlar på att Micke har legat med samtliga flickor som nu kan tänkas visas upp under kommande kväll .
Nej ni tjejer är bra på att se nackdelarna. Jag känner ingen direkt konkurrens gentemot halvnakna läckra killar som uppträder en kväll som denne utan ser fördelarna såsom att det är ju bra att dom här snygga killarna kåtar upp övriga tjejer på festen så nån av dom kanske släpper till sen när dom blivit nobbade av läckerbitarna på scen.
Om ni tjejer hade tänkt i en positiv bana istället så kan ni ju istället hoppas på att det kommer dansande tjejer som lockar fler killar. Killar som kommer få bita i gräset då dom försöker charma flickorna på scen och blir ju då istället tillgängliga för er andra tjejer
Varför måste ni killar då envisas med att missförstå oss?
Jag tror inte heller Mike har legat med så många tjejer, . Nej, skämt å sido.
Jag ser inte dessa tjejer som konkurrens för jag går inte dit för att få ett ragg med mig hem! Dock så tycker jag att man borde lägga krutet på att få dit hoj-folk, inte "vemsomhelstbaraförattfyllalokalen". Är lokalen så stor att den inte passar för en SH-pub/festkväll kanske man bör tänka om till senare? Och vill man ha mycket tjejer där borde man även där kanske tänka i andra banor.. Dock så ska det väl vara godis för allas ögon om man nu ska ha det? Sen undrade jag mest vart pengarna för att betala dessa lättklädda tjejers löner kommer att tas ifrån? Det sas ju förut att pengarna från entren ska gå till att få bra priser på öl osv, och då får man ju tro på att det verkligen är så också. Jag tror att många tyckte att Hard Rock var ett bra alternativ, just för att man inte skulle behöva undra över vilka som är från SH och inte, utan en mer "renodlad" SH-fest. Nu blir det ju ingen skillnad från en vanlig pubkväll eftersom alla ändå kan dra med sig kleti och pleti..
Skit samma, nu orkar jag inte förklara mig mer, så vill ni missförstå så gör det..
Jag ser inte dessa tjejer som konkurrens för jag går inte dit för att få ett ragg med mig hem! Dock så tycker jag att man borde lägga krutet på att få dit hoj-folk, inte "vemsomhelstbaraförattfyllalokalen". Är lokalen så stor att den inte passar för en SH-pub/festkväll kanske man bör tänka om till senare? Och vill man ha mycket tjejer där borde man även där kanske tänka i andra banor.. Dock så ska det väl vara godis för allas ögon om man nu ska ha det? Sen undrade jag mest vart pengarna för att betala dessa lättklädda tjejers löner kommer att tas ifrån? Det sas ju förut att pengarna från entren ska gå till att få bra priser på öl osv, och då får man ju tro på att det verkligen är så också. Jag tror att många tyckte att Hard Rock var ett bra alternativ, just för att man inte skulle behöva undra över vilka som är från SH och inte, utan en mer "renodlad" SH-fest. Nu blir det ju ingen skillnad från en vanlig pubkväll eftersom alla ändå kan dra med sig kleti och pleti..
Skit samma, nu orkar jag inte förklara mig mer, så vill ni missförstå så gör det..
Jag håller för övrigt med om att hela grejen med att hyra en egen lokal är just för att få en chans att mingla lite med medlemmar från forumet som man kan tänkas vara nyfiken på. Jag vill kunna gå fram till vem som helst, kille som tjej och fråga vad han/hon kör för hoj osv. Detta utan risken att bli idiotförklarad .
Jag tycker det är dåligt med snygga killar överhuvudtaget...
Du kanske behöver glasögon gumman
Haha, det är bra att du vill förklara dig Milla, sånt gillar jag .
Hela mitt upplägg i föregående inlägg är ju skrivit med glimten i ögat men tack för att du utvecklade det hela iaf så jag inte misstolkar dig .
Jag håller för övrigt med om att hela grejen med att hyra en egen lokal är just för att få en chans att mingla lite med medlemmar från forumet som man kan tänkas vara nyfiken på. Jag vill kunna gå fram till vem som helst, kille som tjej och fråga vad han/hon kör för hoj osv. Detta utan risken att bli idiotförklarad .
Vilket JÄVLA kacklande !!!!
Hönshus med små rosa varelser från baksidan och div Stocklolmskärringar.
Hojfest var det på g eller........ingen jävla parningslek !
Jag vet att DU gjorde det med glimten i ögat, men sen ska ju alla andra som läser också fatta det.
Men se, du håller ju med mig, så då kan vi fortsätta vara vänner!
Men för att förtydliga min åsikt:
Jag ser inte dessa tjejer som konkurrens för jag går inte dit för att få ett ragg med mig hem! Dock så tycker jag att man borde lägga krutet på att få dit hoj-folk, inte "vemsomhelstbaraförattfyllalokalen".
Lameriders har bokat ett bord
Det kommer ju inte mingla runt prostitutes i lokalen
Om budweisser bidrar med en mobil ölbar och 2 söta tjejjer som serverar, så brukar det vara som så, att budw. pröjsar sina egna, och står för att frakta dit / bygga upp ölbaren. Men nöjer sig med gratis reklam & lite vinst från sin ölförsäljning..Jag förstår vad du menar.. Men som du nog vet så kostar dom där flickorna.. Anntingen ger Hard rock dem grattis dricka eller timpeng..
Lameriders har bokat ett bord
Vad har det med saken hur många jag legat med?
--
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |