PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jag har fått med mig min gamla bästa kompis, som varit spätta i sju år och jobbar på att ta eget a-kort i sommar. Hon kommer i sin tur dra med sig sina hojpolare, som inte heller är reggade på SH.
:yoparty

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Sådar talar en riktig toffel som redan skaffat sig en hona :hihi.

Det är ju bara för att vid dessa breddgrader så är det i regel bara ok med en dam i taget.
Fine by me.

Men om detta avlånga land låg närmre ekvatorn och det var ok med ett helt fotbollslag med damer så skulle jag ju plocka alla.....och då blev det ingen kvar till dig.:fakta :D

]

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
Ullis kommer du ihåg en viss Patriciakväll då en viss kille blev överfallen av 8 galna hojtjejer o vi alla skrek sooooooopa när vi kom på att han inte alls körde nå hoj. *Asg*:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

:D :tuttar

Hjälp! Nu vet jag inte om jag törs komma ner till hufvudstaden och vara social. Jag tycker att bikertjejer är otäcka*. Jag har ju varken mc kort eller hoj.

*Bikertjejen[bajkercheyen] - Ses oftas åka runt på vägarna i vårat land på sin motorcykel. Dom är mer 'grabbiga' än bikerkillen. Dom använder oftast tobaksformen snus. Dom brukar stora mängder alkohol, oftast i formerna vodka och öl. Vin är ju för kärringar! Man kan också upptäcka dom på sina läten som oftast är skrik eller svordommar.

:gnissla

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
*Bikertjejen[bajkercheyen] - Ses oftas åka runt på vägarna i vårat land på sin motorcykel. Dom är mer 'grabbiga' än bikerkillen. Dom använder oftast tobaksformen snus. Dom brukar stora mängder alkohol, oftast i formerna vodka och öl. Vin är ju för kärringar! Man kan också upptäcka dom på sina läten som oftast är skrik eller svordommar.

Inte ska du vara rädd inte :tummenupp

Haha va kul, det där va ju faktiskt slående likt :D :tuttar
Fast att vara "grabbigare" än bikerkillen vet jag inte om det är nåt o dra till med.. Dom går ju, som bekant, omkring i tajta läderdräkter o vill bara kramas (med varandra) hela tiden.. När säsongen tar slut bjuds det istället på "syjunta" (läs äta-kokosbollar-mys) :rolleyes:

:hihi

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Det är ett kodnamn....! Vi har en fightclub nere i puckens snickeri :yoparty Min tombstone piledriver på Dr.Bike var inte att leka med alltså :2cool

Och så hemligt var det! :va :D

Dyker du upp den 1a o stöttar mig med lite ungdom? :)

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Ullis kommer du ihåg en viss Patriciakväll då en viss kille blev överfallen av 8 galna hojtjejer o vi alla skrek sooooooopa när vi kom på att han inte alls körde nå hoj. *Asg*:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

:D :tuttar

Hehe....vad ska man säga nurå. Ehhh.....nä, det minns jag inte men jag är inte förvånad. Är också helt övertygad om att det var jag som tog initiativet till det :rolleyes:

Alla som är med på SH kan väl få skriva sin egen namnskylt vid entren, med SH´nicket alltså? Är man inte med på SH, får man ingen namnskylt. Inträdet borde ju räcka till att täcka en sån kostnad, då det kanske handlar om ett par kr per/person.

Vad sägs Mike, du som håller i tåtarna?

// Ullis :cdevil

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Hjälp! Nu vet jag inte om jag törs komma ner till hufvudstaden och vara social. Jag tycker att bikertjejer är otäcka*. Jag har ju varken mc kort eller hoj.

:gnissla

*skratt*
Nä men nu ska du inte vara sådan. Vi är inte läskiga alls faktiskt. Vi är huuuuuuuur snälla som helst. :D
O jag skrev faktiskt hojtjejer inte bikertjejer. Hihi. Kanske är en skillnad då vi inte är grabbigare än killarna o inte snusar så värst mycket.
Vodka är bra o öl är ännu bättre. *skratt* Det behöver ju inte betyda att man är bikertjej. *Asg*

*försöker övertyga att vi är såååååååååå snälla*

Förresten. Du är ju med på SH vilket måste innebära att någonstans i din kropp är du intresserad av hoj. Så det är helt okej. *ler*

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Det är ett kodnamn....! Vi har en fightclub nere i puckens snickeri :yoparty Min tombstone piledriver på Dr.Bike var inte att leka med alltså :2cool

Han stöp som en fura !:fakta

Ska träna på min vänsterkrok medes pungspark så jag kan ta ett par rondrer med Kapitän !

Emelie kan vara ringflicka vid nästa drabbning.:tuttar

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
Förresten. Du är ju med på SH vilket måste innebära att någonstans i din kropp är du intresserad av hoj. Så det är helt okej. *ler*

Ja gud ja, intresset finns ,men pengarna finns inte:mad:
Jag har ju faktist spenderat 6 månader av mitt liv i en skithåla som Motala bara för att bli mcmekaniker :)

stöttar mig med lite ungdom? :)

Jag är faktist också en ungdom. Även fast jag känner mig jättegammal:näsblod

Last edited:

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r

Ska träna på min vänsterkrok medes pungspark så jag kan ta ett par rondrer med Kapitän !

Emelie kan vara ringflicka vid nästa drabbning.:tuttar

Hon kan få vara den som kastar in handduken åt dig :tungan

You're going doooown!

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
Alla som är med på SH kan väl få skriva sin egen namnskylt vid entren, med SH´nicket alltså? Är man inte med på SH, får man ingen namnskylt. Inträdet borde ju räcka till att täcka en sån kostnad, då det kanske handlar om ett par kr per/person.

Vad sägs Mike, du som håller i tåtarna?

// Ullis :cdevil

Hihi skaffa sånna där klisterlappar där det står:

Hi! I'm:
[Blank ruta för namn]
And I'm an alcoholic

Har dom inte sånna på sånna där utrikiska filmer?

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Ja gud ja, intresset finns ,men pengarna finns inte:mad:
Jag har ju faktist spenderat 6 månader av mitt liv i en skithåla som Motala bara för att bli mcmekaniker :)

Hehe. Men dåså. Då är du ju ingen sopa. Hojintresse är viktigt. Jag hade inte heller pengar fram tills jag sålde min lya för ett halvår sedan. Nån gång har du säkert råd med sånt. :p
Han på Patricia blev påhoppad av oss för att han såg ut som ett frågetecken när vi frågade om han körde hoj. *Asg*

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
:fattartil Det är därför man sällan ser nå snyggingar :gnissla :hallonsaft :gråta

Du behöver en praktfylla kexet, jag vet ett par snubbar som kan bistå dig i denna ädla stund :)

*Asg*
A just fan. Det skulle jag ja. :tuttar

Nej men skämt åsido. Jag ska i alla fall ha på mig dräkten. Då tröjan är lite väl kort ska jag helt enkelt ha den runt häcken. *Asg*

Såja :tummenupp

Jag har själv deltagit som "manlig fägring" på Skansens firmafester :gnissla

Just det ja, det berättade du om......var när babianen bosse fyllde 29 va? :)

Muhahahahahaha...:skrattaåt Och så serverar du två så snygga killar till svar... Ja då fick hon så hon teg :hoppskrat :hoppskrat

:fakta

Last edited:

Dr.Bike

Guest

Emelie kan vara ringflicka vid nästa drabbning och visa :tuttar

Meh!
Höpp höpp!
Vad hör jag HÄR!? :D

Ni alla små flaxande skinnbitar for ju som ett ja-la plockepinn när jag fällde ut armarna och gjorde helomvändningar på stället, i supersonisk hastighet!

*skratt*
Nä men nu ska du inte vara sådan. Vi är inte läskiga alls faktiskt. Vi är huuuuuuuur snälla som helst. :D
O jag skrev faktiskt hojtjejer inte bikertjejer. Hihi. Kanske är en skillnad då vi inte är grabbigare än killarna o inte snusar så värst mycket.
Vodka är bra o öl är ännu bättre. *skratt* Det behöver ju inte betyda att man är bikertjej. *Asg*

*försöker övertyga att vi är såååååååååå snälla*

Förresten. Du är ju med på SH vilket måste innebära att vi är ute efter din kropp! Och är du intresserad av hoj, så är även det helt okej. *ler*

Oj oj oj vilket lock och pock!! :D

Passa dig Jens-E!
Dessa sirener* är livsfarliga!

*läs Grek. mytologi.

Last edited:

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Meh!
Oj oj oj vilket lock och pock!! :D

Passa dig Jens-E!
Dessa sirener* är livsfarliga!

*läs Grek. mytologi.

Mäh hallåååå. Nu ska inte du hålla på skrämma bort honom jue.
Jag har nog precis fått honom att tro att vi är snälla. Så förstör inte det.
:D

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Mäh hallåååå. Nu ska inte du hålla på skrämma bort honom jue.
Jag har nog precis fått honom att tro att vi är snälla. Så förstör inte det.
:D

Nej nej, det förstår du väll att han försöker härda honom så att han inte blir rädd och vänder i dörren:D

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
Ja jag är ju galet sugen å komma å kröka. Men jag tycker det verkar otäckt å sova på vandrarhem själv. Vore det inte bra om alla utomsockens sover på samma ställe.

Så slipper jag få skäll av nån tysk klockan 4 på natten när jag lyckas välta våningssängen eller nå liknande.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom