Sådar talar en riktig toffel som redan skaffat sig en hona .
Det är ju bara för att vid dessa breddgrader så är det i regel bara ok med en dam i taget.
Fine by me.
Men om detta avlånga land låg närmre ekvatorn och det var ok med ett helt fotbollslag med damer så skulle jag ju plocka alla.....och då blev det ingen kvar till dig.
]
Det är därför man sällan ser nå snyggingar :hallonsaft
Ullis kommer du ihåg en viss Patriciakväll då en viss kille blev överfallen av 8 galna hojtjejer o vi alla skrek sooooooopa när vi kom på att han inte alls körde nå hoj. *Asg*
*Bikertjejen[bajkercheyen] - Ses oftas åka runt på vägarna i vårat land på sin motorcykel. Dom är mer 'grabbiga' än bikerkillen. Dom använder oftast tobaksformen snus. Dom brukar stora mängder alkohol, oftast i formerna vodka och öl. Vin är ju för kärringar! Man kan också upptäcka dom på sina läten som oftast är skrik eller svordommar.
När säsongen tar slut bjuds det istället på "syjunta" (läs äta-kokosbollar-mys)
Det är ett kodnamn....! Vi har en fightclub nere i puckens snickeri Min tombstone piledriver på Dr.Bike var inte att leka med alltså
Ullis kommer du ihåg en viss Patriciakväll då en viss kille blev överfallen av 8 galna hojtjejer o vi alla skrek sooooooopa när vi kom på att han inte alls körde nå hoj. *Asg*
Hjälp! Nu vet jag inte om jag törs komma ner till hufvudstaden och vara social. Jag tycker att bikertjejer är otäcka*. Jag har ju varken mc kort eller hoj.
*Bikertjejen[bajkercheyen] - Ses oftas åka runt på vägarna i vårat land på sin motorcykel. Dom är mer 'grabbiga' än bikerkillen. Dom använder oftast tobaksformen snus. Dom brukar stora mängder alkohol, oftast i formerna vodka och öl. Vin är ju för kärringar! Man kan också upptäcka dom på sina läten som oftast är skrik eller svordommar.
Det är ett kodnamn....! Vi har en fightclub nere i puckens snickeri Min tombstone piledriver på Dr.Bike var inte att leka med alltså
Förresten. Du är ju med på SH vilket måste innebära att någonstans i din kropp är du intresserad av hoj. Så det är helt okej. *ler*
stöttar mig med lite ungdom?
Han stöp som en fura !
Ska träna på min vänsterkrok medes pungspark så jag kan ta ett par rondrer med Kapitän !
Emelie kan vara ringflicka vid nästa drabbning.
Alla som är med på SH kan väl få skriva sin egen namnskylt vid entren, med SH´nicket alltså? Är man inte med på SH, får man ingen namnskylt. Inträdet borde ju räcka till att täcka en sån kostnad, då det kanske handlar om ett par kr per/person.
Vad sägs Mike, du som håller i tåtarna?
// Ullis
Ja gud ja, intresset finns ,men pengarna finns inte
Jag har ju faktist spenderat 6 månader av mitt liv i en skithåla som Motala bara för att bli mcmekaniker
Det är därför man sällan ser nå snyggingar :hallonsaft
*Asg*
A just fan. Det skulle jag ja.
Nej men skämt åsido. Jag ska i alla fall ha på mig dräkten. Då tröjan är lite väl kort ska jag helt enkelt ha den runt häcken. *Asg*
Jag har själv deltagit som "manlig fägring" på Skansens firmafester
Muhahahahahaha... Och så serverar du två så snygga killar till svar... Ja då fick hon så hon teg
Han stöp som en fura !
Ska träna på min vänsterkrok medes pungspark så jag kan ta ett par rondrer med Kapitän !
Emelie kan vara ringflicka vid nästa drabbning och visa
*skratt*
Nä men nu ska du inte vara sådan. Vi är inte läskiga alls faktiskt. Vi är huuuuuuuur snälla som helst.
O jag skrev faktiskt hojtjejer inte bikertjejer. Hihi. Kanske är en skillnad då vi inte är grabbigare än killarna o inte snusar så värst mycket.
Vodka är bra o öl är ännu bättre. *skratt* Det behöver ju inte betyda att man är bikertjej. *Asg*
*försöker övertyga att vi är såååååååååå snälla*
Förresten. Du är ju med på SH vilket måste innebära att vi är ute efter din kropp! Och är du intresserad av hoj, så är även det helt okej. *ler*
Meh!
Oj oj oj vilket lock och pock!!
Passa dig Jens-E!
Dessa sirener* är livsfarliga!
*läs Grek. mytologi.
Mäh hallåååå. Nu ska inte du hålla på skrämma bort honom jue.
Jag har nog precis fått honom att tro att vi är snälla. Så förstör inte det.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|