motardnisse skrev:Kan nästan ge mig fan på att du kommer spetsa min så fort jag vänder ryggen mot nån
Hur kan du tro det?
motardnisse skrev:Kan nästan ge mig fan på att du kommer spetsa min så fort jag vänder ryggen mot nån
Ja det får man inte missa. Det är så grymt kul att sitta där i obekväma bänkar och försöka sovaGhost skrev:Som akuten på SöS tex?
Johanjulgran skrev:Ja det får man inte missa. Det är så grymt kul att sitta där i obekväma bänkar och försöka sova
Ghost skrev:Du & jag T. på red bull & cola...
Annicka skrev:Kan redbull och cola verkligen vara gott?
/Annicka
Fett med massa fett! jag laddar batterierna redan nucool_adde skrev:Adrian och MikkE tar med kamera som vanligt tycker jag!
MikkE skrev:Fett med massa fett! jag laddar batterierna redan nu
som sagt. jag e ju trots allt den som får alla på bild, och nu ska jag ha ALLA.. NI KOMMER INTE UNDAN!!! ÅÅÅÅÅÅÅ,, NU JÄVLAR SKA NI KOMMA PÅ BILD!!!! GRRRRR!!! FY FAN VA FULA NI SKA BLI NÄR JAG HAR MODDAT OM BILDERNA I PS!!! MOAHAHAHA!!! AAAAAAAaaaaaaaaaaaa........
*host* CP ryck
Bikerbitch skrev:Viktigaste är att komma ihåg att gratulera dig på 15 årsdagen också
jaaaaa!!! fan va kul. jag bjussar på tårta också.Bikerbitch skrev:Viktigaste är att komma ihåg att gratulera dig på 15 årsdagen också
MogetBikerbitch skrev:Viktigaste är att komma ihåg att gratulera dig på 15 årsdagen också
cool_adde skrev:
MikkE skrev:nu tar vi och lugnar ner oss, det där kan vi ta öga mot öga på lördag
tur att jag griper in lite då å då för att lugna ner snacket... puh
Men om man är nyckter så går det inte så bra att sova överalltmotardnisse skrev:Allt går att sova på när man lite! (nästan!)
Annicka skrev:Kan redbull och cola verkligen vara gott?
/Annicka
Johanjulgran skrev:Men om man är nyckter så går det inte så bra att sova överallt
Jag vet inte Jag frågade inte eftersom jag skulle köra hem.motardnisse skrev:Kunde de inte bjuda på nåt på sjukhuset?
95% eller nåt!
Johanjulgran skrev:Jag vet inte Jag frågade inte eftersom jag skulle köra hem.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari