Självklart,jag brukar försöka kolla efter sporthojströjor,sen e det bara att tränga sig på o börja dryga sig. Vart i kramfors kommer du ifrån?har en polare därifrån.4-fun skrev:Nu närmar det sig, ser ni en förrvirrad typ i morgon som inte vet var han é så kan ni väl ta hand om mig
ktmjacke skrev:Självklart,jag brukar försöka kolla efter sporthojströjor,sen e det bara att tränga sig på o börja dryga sig. Vart i kramfors kommer du ifrån?har en polare därifrån.
jag är helt enorm.. eller har en enorm.. hahacool_adde skrev:Vi måste ju ha något slags bevis för att MikkE är så stor och stark. Nån som vill vara med som motståndare?? (Du är redan ute ur leken Niklas... messtämpel på den som börnar V70...)
fan va bra att du sa sporthojströja.. måste ju för 17 tvätta min..ktmjacke skrev:Självklart,jag brukar försöka kolla efter sporthojströjor,sen e det bara att tränga sig på o börja dryga sig. Vart i kramfors kommer du ifrån?har en polare därifrån.
Nä! fast jag har förvärmt med lite 2-taktsgaser!Mcbudet skrev:
jag kommer och festar!
är det bara jag som startat redan nu!??
Mcbudet skrev:
jag kommer och festar!
är det bara jag som startat redan nu!??
campar skrev:Stephen, Annicka> Är det förfest nånstans??
Kan väl ringa mig om ni skulle vilja umgås med mig innan! =)
//Niklas
0709- 99 99 85
Annicka skrev:men när ska du åka in då?
Jag väntar på att BB ska ringa så ska vi bestäma planer om att ses inne i stan. Men det kommer bli lite tidigare tror jag.
/Annicka
campar skrev:Vet ej när jag ska åka.
Åker från Nrk om en liten stund, sedan vet jag inte mera...ring mig om du hör ngt då?!
//Niklas
cool_adde skrev:Nä! fast jag har förvärmt med lite 2-taktsgaser!
brukar ju låta såHagbard skrev:Missar ännu en pupkväll p.g.a feber, snor, hosta m.m.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|