Pubrunda 27 mars [stockholm]

Nu närmar det sig, ser ni en förrvirrad typ i morgon som inte vet var han é så kan ni väl ta hand om mig :tungan

4-fun skrev:
Nu närmar det sig, ser ni en förrvirrad typ i morgon som inte vet var han é så kan ni väl ta hand om mig :tungan
Självklart,jag brukar försöka kolla efter sporthojströjor,sen e det bara att tränga sig på o börja dryga sig. :D Vart i kramfors kommer du ifrån?har en polare därifrån.

ktmjacke skrev:
Självklart,jag brukar försöka kolla efter sporthojströjor,sen e det bara att tränga sig på o börja dryga sig. :D Vart i kramfors kommer du ifrån?har en polare därifrån.

En hojåkare det med eller ?? Bor ca 1 mil ut i skogen ifrån k-fors

Får ljuga ihop oss i morgon måste sluta jobba nu och jag har inte så mycket internet i tattartuben. :huvet

cool_adde skrev:
Vi måste ju ha något slags bevis för att MikkE är så stor och stark. Nån som vill vara med som motståndare?? (Du är redan ute ur leken Niklas... messtämpel på den som börnar V70...)
jag är helt enorm.. eller har en enorm.. haha

tjejer.. akta er!! :tuttar :banana

ktmjacke skrev:
fan va bra att du sa sporthojströja.. måste ju för 17 tvätta min..

Stephen, Annicka> Är det förfest nånstans??
Kan väl ringa mig om ni skulle vilja umgås med mig innan! =)

//Niklas
0709- 99 99 85

:öl

Mcbudet skrev:
:yoparty :fyllisar

jag kommer och festar! :banana

är det bara jag som startat redan nu!??

Nix!
Jag har fått nackspärr och försöker mjuka upp den genom invärtes behandling (grogg).

campar: Jag försöker ta 20.43 tåget från Upplands Väsby om inte någon vänlig själ på 30-årsskivan vill köra in, men den chansen är väl inte så stor?!? :fyllisar

campar skrev:
Stephen, Annicka> Är det förfest nånstans??
Kan väl ringa mig om ni skulle vilja umgås med mig innan! =)

//Niklas
0709- 99 99 85

:öl

men när ska du åka in då?
Jag väntar på att BB ska ringa så ska vi bestäma planer om att ses inne i stan. Men det kommer bli lite tidigare tror jag.

/Annicka

Vet ej när jag ska åka.
Åker från Nrk om en liten stund, sedan vet jag inte mera...ring mig om du hör ngt då?!

//Niklas

Annicka skrev:
men när ska du åka in då?
Jag väntar på att BB ska ringa så ska vi bestäma planer om att ses inne i stan. Men det kommer bli lite tidigare tror jag.

/Annicka

Jag dyker upp ikväll trots att jag tidigare var rädd att behöva banga! Men det löste sig !!

Men jag känner ju inte en kotte :(
Så när ni ser en förvirrad tjej så är det jag!

Party party! :banana

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...