Rädda havens stora däggdjur

Tommy.exe

Guest
Vart kan man köpa valspäck? Jag har pengar som bränner...

237

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
BT 1100 Bulldog
Jag ger redan 90% av min lön till jehovas så jag måste ju ha lite kvar till mat.

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vilken bra och relevant poäng du lägger fram för oss.:rolleyes:

:fakta

Smug Alert säger jag bara, tack Teo för den!

150px-1002itsahybrid.jpg

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag blir så jävla förbannad på såna här trädkramare för det är såna som NI som har sett till att JAG inte kan äta hajsfenssoppa *världens godaste soppa?* på kinarestaurangen längre :mad:

Och vart ska vi ta valfett ifrån om vi inte ska döda valarna :huvet

Jävla djurvänner, åk hem med er :machinegu

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Jo jag förstår dej.
Tänk om alla kunde åka kvar i sina volvo 142. Vad vi skulle spara på miljön istället för en prius, eller valfri miljöklassad småbil.

Bort med alla gammla skitbilar från våra vägar. När en bil blir 10 år så ska den straffskattas tills den skrotas ut.

Håkan och Madde

Guest
Hahaha :D
Tror du inte jag själv förstår hur bra jag har det? Därför nöjer jag mig med det jag har, och ger lite extra till WWF istället för att köpa ny hoj :tummenupp
Bra att ni blir förbannade! Inga är perfekta, jag går inte med i Greenpeace för miljön, utan för valarna!!! Det är DÄR jag vill ge pengar. Läs förfan ;)

Kommer bli en mycket trevlig tråd :tummenupp
EDIT:Är just nu uppe i 700kr totalt givna till WWF och Greenpeace, ju mer förbannade ni blir på mig, desto mer ger jag till WWF och alla små djuren :banana

Ett förslag.. ja har bara en 95as ninja och en 92as volvo.. du kan skänka mig ett par hundra i månaden så kanjag skaffa miljövänligare :tummenupp

Tommy.exe

Guest
700 spänn e f.ö jävligt fattigt, ta i så det känns lite. Jag låter bilarna stå på tomgång några timmar imorgon så kan du bjucka på några hundra till.

Jag köpte tex 10 st lotter till Ghostriderhayabusalotteriet... där har du välgörenhet.

:huvet

NATP

Not A Team Player
Gick med
26 Jan 2009
Hoj
Suzuki GSF 600 Bandit -98, yamaha dt 125, R1 -03
Skitbra, visst ska vi försöka förvärra lågkonjukturen så mycket vi kan för att eventuellt rädda några inavlade pissmyror eller dyl.

Dras rött/grönt skit till motorcyklar eller? inte första gången stanken av sosse kommer ut från bildkärmen när man läser här.

Last edited:

shush

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2006
Hoj
zx6r
Jag inser nu att nästa gång jag har några hundratusen liggandes och funderar på att köpa en ny hoj, bil eller restaurera huset, så borde jag tänka till en extra gång. Vem vet, kanske räddar jag en späckhuggare någonstans i världen genom att avstå utbyggnaden utav köket.
Jag förstår inte hur man någonsin skulle kunna ha glädje utav sin nya enlitershoj när man vet att en stackars fisk eventuellt har lidit för den.

Tack TS, för att du delar dina unika insikter om miljöbevarande!

Tommy.exe

Guest
Skitbra, visst ska vi försöka förvärra lågkonjukturen så mycket vi kan för att eventuellt rädda några inavlade pissmyror eller dyl.

Dras röd/grönt skit till motorcyklar eller? inte första gången stanken av sosse kommer ut från bildkärmen när man läser här.

Exakt! Handla för i helvete!

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
oj va alla är coola o häftiga då. Han har en literhoj men kanske kör en prius också!

Jag har iaf ingen reklam på dörren.
Mest för att jag inte orkar gå ut o slänga det dock.

Inte jag heller, men så är inte min dörr självhäftande heller :arsele

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Exakt! Handla för i helvete!
Prexis, tjöp! Har du en massa pengar på banken? Konjunkturskurk! Låt kulorna rulla, belåna dig till max. Har du inte råd med handpenningen på din nya SAAB? Finns ju handpenningslån! Att det ska vara så svårt att fatta att snåljävlar gräver oss fast i lågkonjunkturen.

Nyheter
Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION