"Hade jag haft möjlighet OCH bott närmare.." Det är ju inte enbart avståndet som är bekymret här. Det saknas en möjlighet också. Saknas det en möjlighet så måste det vara omöjligt.
Du kan ju ta de Gurra! Lite kompisar till din kisemis!
"Hade jag haft möjlighet OCH bott närmare.." Det är ju inte enbart avståndet som är bekymret här. Det saknas en möjlighet också. Saknas det en möjlighet så måste det vara omöjligt.
Det borde ju finnas katthem nånstan i närheten av dig??
Jag är dyngalergisk så när jag och tanten flyttade ihop så blev dom lämande till ett katthem och sedan bortadopterade... Nu lever dom tydligen och har skitkul...
Varför ens fundera på att avliva dom?
Du kan ju ta de Gurra! Lite kompisar till din kisemis!
Nä så tolkar jag det inte.
Jag tycker jag och andra har undanröjt hindren för missarnas färd till Kakan.
Det borde ju finnas katthem nånstan i närheten av dig??
Jag är dyngalergisk så när jag och tanten flyttade ihop så blev dom lämande till ett katthem och sedan bortadopterade... Nu lever dom tydligen och har skitkul...
Varför ens fundera på att avliva dom?
Ni verkar ju riktigt engagerade här på sh!
insamling och allt. Men den som skrev att om den hade haft möjlighet, låter ju som att hon/han inte kan faktiskt, eller??
Vad har ni mot att de dör? Man lider inte när man är död. Och har de skött sig återföds de kanske som kor. Då kanske de får leva längre än 12 veckor.
Jag är till 99% säker att jag kan ta dom (och kan komma och hämta dom)
Men...Är det inne eller ute katter?
de är innekatter som inte har några behov av att gå ut men de som jag hämtade dem hos lät dem gå ut någon sväng då och då.
men de gillar att vara inne i värmen, iallafall nu på vintern.
12 v gamla katter är varken inne eller ute katter, dom blir vad man gör dom till.
Självklart ska katter ha möjligheten att få gå ut. Men först ska dom lära sig vad som är hemma. Minst en vecka innomhus, sedan ska dom ut och springa omkring. Katter behöver också motion, klösa klorna, klättra i träd, jaga en fågel, äta en mus!
Mats
Vad har ni mot att de dör? Man lider inte när man är död. Och har de skött sig återföds de kanske som kor. Då kanske de får leva längre än 12 veckor.
Du verkar vara en riktigt mysig typ...
Att min katt inte trivs med dom, eller kan hon bli van att ha dom omkring sig?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|