Rättviks gocartbana

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Finfint gjort :tummenupp

Men alltså, endel ser skitsnabba ut, jag ser ut typ att sakna sadelväskor å backspeglar... kändes mycket snabbare.

Med transponder på så kanske det blir lite skoj att se hur långt efter man e de "snabba" hehe

HP :Bugar :Bugar :Bugar Nice work :tummenupp

hp

Stödmedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.
Jag drog medvetet ner farten där du var med för att du inte skulle bli så stolt... :) Nejdå, jag bara skojade... Det gick faktiskt rykten i depån typ "fan vad han var snabb nu då". Vad jag såg så hängde du med de andra i deras tempo.

Det kan ju vara så att klippen med dig var från det första lite lugnare varvet om du tyckte att det såg ut att gå sakta.

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hehehe, jag blev ju t.o.m svettig den här gången :tummenupp
Jorå, har nog inte muppat så snabbt någonsin, men därför trodde jag det skulle "se" snabbt ut......... Men skoj som faaaaaaaaaan var det ivf:)

Hoppas det blir tort i helgen bara, banan var ju superduperskoj :yoparty

hp skrev:
Jag drog medvetet ner farten där du var med för att du inte skulle bli så stolt... :) Nejdå, jag bara skojade... Det gick faktiskt rykten i depån typ "fan vad han var snabb nu då". Vad jag såg så hängde du med de andra i deras tempo.

Det kan ju vara så att klippen med dig var från det första lite lugnare varvet om du tyckte att det såg ut att gå sakta.

hp

Stödmedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.
Det är väl bara ett kvitto på att du har en avslappnad och snabb körstil. Själv försöker jag åka på "attack" men med mindre lyckat resultat (är ej snabb).

darth_igel

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
utbytt mot en Caterham
Jag kör kart där i vanliga fall.
funderar på om crossen till supermotard och köra där med den osså

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
rättvik

darth_igel skrev:
Jag kör kart där i vanliga fall.
funderar på om crossen till supermotard och köra där med den osså
klart grabben ska ha en motard :banana :tuttar :banana enda problemet är att jag har lite svårt att övertyga gokart gubbarna att vi ska få tränings tider o va med i klubben jag hyr banan o det är bara lördag som är spikat änn :va men jag har nog 2 dagar till på g :banana info inom kort

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
rättvik

Tom Byron skrev:
Hehehe, jag blev ju t.o.m svettig den här gången :tummenupp
Jorå, har nog inte muppat så snabbt någonsin, men därför trodde jag det skulle "se" snabbt ut......... Men skoj som faaaaaaaaaan var det ivf:)

Hoppas det blir tort i helgen bara, banan var ju superduperskoj :yoparty
du vart snabbare mot slutet av dan eller om jag vart långsammare :hihi jag blir så jävla sne när man visar filmen oså frågar nån dum jävel varför går de så sakta :gnissla har nån sett ingmar stenmark åka fort ned för den jätte branta backen på tv näää för på tv finns det ingen backe hoppas de inte blir bajs väder :tuttar :banana :tuttar :banana :tuttar sol dansen

Bempa

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Yamha YZ 426 F SM/Cross
saint skrev:
du vart snabbare mot slutet av dan eller om jag vart långsammare :hihi jag blir så jävla sne när man visar filmen oså frågar nån dum jävel varför går de så sakta :gnissla har nån sett ingmar stenmark åka fort ned för den jätte branta backen på tv näää för på tv finns det ingen backe hoppas de inte blir bajs väder :tuttar :banana :tuttar :banana :tuttar sol dansen

Lördagen såg tyvärr ut som om det blir halvbajsigt väder. Men däremot söndagen ser ut att kunna bjuda på strålande sol och 8-10 grader.
Kan vi byta till söndag istället?

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ja precis! Visade filmen för en tjej, (för jag var så mallig att det gått så bra) osså typ : -Vart går det fort någonstans? Vilken muppig kommentar :rolleyes: :tungan

Hoppas vi slipper snökedjorna bara, i helgen alltså:)

saint skrev:
du vart snabbare mot slutet av dan eller om jag vart långsammare :hihi jag blir så jävla sne när man visar filmen oså frågar nån dum jävel varför går de så sakta :gnissla

Bempa

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Yamha YZ 426 F SM/Cross
Jag och Saint talade just i telefon och efter att ha kollat runt på olika saiter efter vädret till helgen har vi beslutat att försöka flytta körningen till Söndag istället då det ser betydligt bättre ut!

Alla som är anmälda till lördagen men inte kan komma på söndag, vänligen hör av er till Saint så vi vet hur många som kommer och om det blir några platser lediga för andra. Vi försöker ringa så många som möjligt som vi har nummer till men bäst är om ni hör av er själva så vi slipper ringa halva Sverige runt.
Håll ett öga på den här tråden för ev vidare info.

Väl mött med öppen trottel :yoparty :yoparty

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
okidoki !! :banana

Bempa skrev:
Jag och Saint talade just i telefon och efter att ha kollat runt på olika saiter efter vädret till helgen har vi beslutat att försöka flytta körningen till Söndag istället då det ser betydligt bättre ut!

Alla som är anmälda till lördagen men inte kan komma på söndag, vänligen hör av er till Saint så vi vet hur många som kommer och om det blir några platser lediga för andra. Vi försöker ringa så många som möjligt som vi har nummer till men bäst är om ni hör av er själva så vi slipper ringa halva Sverige runt.
Håll ett öga på den här tråden för ev vidare info.

Väl mött med öppen trottel :yoparty :yoparty

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
rättvik

alltså vi kör på söndag ni som inte kan ringer 070 4284747 peter va namnet förar möte kl 10 30 körning 11 16 :yoparty :yoparty

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
Låter fint med dagbyte så vi får lite trevligare väder. Ses på söndag!

jonas47

F Racing
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
:(
Fy fan det är snart söndag och Värken i musklerna från förra helgen är fortfarande kvar :rolleyes:

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
nya filmen får 4 sm oscars av 5 möjliga den sista oscars statyn kommer när europopen tas bort fan hp allt va skit bra men alcazar :fatta! va är det för fel på backyard babies :yoparty :tuttar :yoparty ses på söndag jag tar med en cd

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Muhahah, du kommer bara se min regskyl:blah t pysen :7peta

Guns i depån råKKade ju, men Dregen duger oxå......

saint skrev:
nya filmen får 4 sm oscars av 5 möjliga den sista oscars statyn kommer när europopen tas bort fan hp allt va skit bra men alcazar :fatta! va är det för fel på backyard babies :yoparty :tuttar :yoparty ses på söndag jag tar med en cd
:Bugar

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Verkar bli lite smygmuppigt väder :va Iaf på Tv4 nyss...... Hm, vi får väl se :)

hp

Stödmedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.
saint skrev:
nya filmen får 4 sm oscars av 5 möjliga den sista oscars statyn kommer när europopen tas bort fan hp allt va skit bra men alcazar :fatta! va är det för fel på backyard babies ses på söndag jag tar med en cd
Jag ska tänka på musikvalet lite mera nästa gång. Motormänniskor är ju oftast inga finsmakare utan brukar gilla lättillgänglig musik som man känner igen från de större radiostationerna... :rofl :rofl :lol

Jag valde mellan Alcazar och låten "hands up" med Army of lovers men jag beslutade mig till sist för att det fick bli Alcazar, mest pga att rytmen stämde med föregående låt :lol :lol :tuttar

Jag välkomnar dock musikförslag från andra då jag själv inte har något större musikkunnande... Death metal och dyl försöker jag undvika då filmen kan få dåligt rykte om den exempelvis skulle visas ute i skolorna som filmen stockholmsnatt en gång gjorde... :rofl :rofl :lol

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...