eller 0,00009%...Att 18% av de årliga GW-skotten förbrukades.
Hur många skott sköt de idag då? Och varför missade de huvudena?
eller 0,00009%...Att 18% av de årliga GW-skotten förbrukades.
Hur många skott sköt de idag då? Och varför missade de huvudena?
Så tänker nog majoriteten av oss. Frågan är vilka konsekvenserna bör bli när förtroendekapitalet är uttömt. Där tror jag det skiljer sig mycket i tyckandet och tänkandet mellan individerna och samhället.Jag har hört talas om "Behandla andra som du vill bli behandlad själv" vilket inte alla har. Tycker man att det är ok att kränka andras fri- och rättigheter, stjäla, hota, mörda osv så har man brännt sitt förtroendekapital hos mig i alla fall.
Se på USA där man avrättar mördare på löpande band..
... Polisen har redan så mycket skrot i sina bälten att det inte får plats något mer (tjänstevapen, extra magasin, batong, pepparsprej, handklovar, handskar, kommunikationsradio och säkert något mer också). Det är en av förklaringarna. Att det blir så väl otympligt som tungt. ...
Och vissa av er undrar varför SD växer
https://m.facebook.com/story.php?st...&p=20&refid=52&_ft_=fbid.581566895202846&_rdr
Och vissa av er undrar varför SD växer
https://m.facebook.com/story.php?st...&p=20&refid=52&_ft_=fbid.581566895202846&_rdr
Man kan lätt räkna ut hur gammal den snubben är som skriver, max 15-17år
Påverkar han ens val ang. vilket parti man röstar på är man inte helt 100 själv.
Micke™;5708153 skrev:ser att begåvningsreserven även sysslar med spam på facebook
och inte fan har de speciellt stort ordförråd heller. består mest av hora, knulla din mamma och rasist.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |