Suomalainen
Gudomlig sporthojare
det där var bara allmänt onödigt men visst. man har inte alla hästar i stallet om man ger sig på nån med hagelbössa. men okej vi kör på din metod, fria vapen till alla, vi tar och skjuter den som säger eller gör något. försvarade inte ynglen i mitt inlägg som du skulle se om du tog dig tiden att läsa vad jag skrev! men men läser man valda delar och har en förbannat trång syn på det så.
Det är ju jävligt lätt att sitta i sin varma sköna soffa och säga vad han borde och inte borde ha gjort. Tror alla är överens om att han inte tänkte skjuta ihjäl någon med bössan, sen vad som ledde till det vet bara de som var på plats. Jag förstår gubben och visst ska han åka in en sväng i finkan, men med ett duktigt förkortat straff.
Tycker inte det minsta synd om de som blev skjutna. Ger man sig in i leken får man leken tåla. Nu kommer säkert många skriva att de var ju bara oförståndiga barn. Så fan heller, när man är 15-16 så är man inte helt pantad, man vet vad man gör och vad det gör mot andra. Iof kanske man inte förväntar sig en hagelbrakare i arslet men shit happens... De fortsatte säkert hetsa och hota fast han hade bössan så de får skylla sig själva.