KGK
1200
bl.a. satt det ngn kärring och tyckte pappan borde förstått att ligisterna kunde dött.
Haha, allvarligt, efter år av trakasserier så är det ju inte konstigt om han sköt för att döda.
bl.a. satt det ngn kärring och tyckte pappan borde förstått att ligisterna kunde dött.
Haha, allvarligt, efter år av trakasserier så är det ju inte konstigt om han sköt för att döda.
Vild gissning är att det kommer vara hårt vinklat om att det är moppefuckona det är synd om.
Möjligen även en inlaga om att det bör vara hårdare vapenlagar.
Inte är det säkert att man enkelt kan hantera ett helt gäng 15-åringar där hela deras vardag går ut på att visa sig tuff mot polarna.
I så fall: Mission accomplished!Jag tror inte pappan tänkte på något annat sätt. Han trodde inte att gänget skulle döda någon, eller ens skada någon. Han ville få slut på det.
I så fall: Mission accomplished!
Inga problem. Ammunition till hagelgevär säljs i större förpackning än bara tvåpack och bössan har han ju fått tillbaka.Tyvärr inte, läste för inte så jättelänge sedan att fler snorungar tagit vid.
Tyvärr inte, läste för inte så jättelänge sedan att fler snorungar tagit vid.
Tycker att det är på sin plats med att ni i GG startar en insamling för ammunition för skjutglada föräldrar.
tyvärr inte, läste för inte så jättelänge sedan att fler snorungar tagit vid.
Det var med råge den sämsta dokumentär jag någonsin sett!Ny dokumentär om hjälten från Rödeby på SVT nu.
Skickat från min Mi 9 SE via Tapatalk
Klart konstig recension men den får 9 av 10 för engagemangDet var med råge den sämsta dokumentär jag någonsin sett!
Totalt oengagerande, väldigt hoppig o diffus - en timme av mitt liv jag aldrig får tillbaka.
Kass
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |