Dark_Messenger
Guest
Det lyser fucko om dig lång väg, grattis.
O det kommer från en kille som jobbar i en porrbutik och säljer lössnoppar?
Det lyser fucko om dig lång väg, grattis.
O det kommer från en kille som jobbar i en porrbutik och säljer lössnoppar?
Var väl du som var med på radio för ett tag sedan om just "leksakshandeln"?Man kan även se det som så att jag lär mig saker inom anatomin som många andra tyvärr går miste om.
Nu slutar jag jobba här om knappa två veckor då det är dags att ta sig i kragen och börja studera.
Dom senaste två åren, som jag spenderat här i porrbutiken är det bästa som hänt mig. Tror många människor skulle må bra av att få ta del av folks intimvanor, detta för att man lär sig förstå att människor är väldigt olika samt att man lär känna sig själv väldigt bra.
Sen vad mitt yrke har med vad jag skriver på ett forum att göra vet jag inte.
Oavsett vad JAG jobbar med så är det ju fortfarande DU som framstår som ett fucko för det DU skriver här, inte för att JAG jobbar med det jag gör.
Sen vad mitt yrke har med vad jag skriver på ett forum att göra vet jag inte.
Oavsett vad JAG jobbar med så är det ju fortfarande DU som framstår som ett fucko för det DU skriver här, inte för att JAG jobbar med det jag gör.
Moralens väktare?OT:
Jag hade tänkt kliva av den här tråden för länge sedan men men..
Ang ditt yrke.
Jag skiter egentligen fullständigt i vad du gör, men du får ursäkta, en snubbe som jobbar i porrbutik som levnadsbröd och har mage att kalla andra för saker kan jag omöjligt ta på allvar. Hemskt ledsen.
Ang mina kommentarer på forumet.
Visst är det jobbigt med folk som inte tycker som du eller alla andra? Har du svåra problem med det kanske du ska överväga att hänga någon annanstans.
Internet består ju praktisk taget av porr. Du borde inte ha några problem att hitta ett ställe.
Var väl du som var med på radio för ett tag sedan om just "leksakshandeln"?
Måste säga att du skötte dig utmärkt.
Sakligt och initierat.
OT:
Jag hade tänkt kliva av den här tråden för länge sedan men men..
Ang ditt yrke.
Jag skiter egentligen fullständigt i vad du gör, men du får ursäkta, en snubbe som jobbar i porrbutik som levnadsbröd och har mage att kalla andra för saker kan jag omöjligt ta på allvar. Hemskt ledsen.
Ang mina kommentarer på forumet.
Visst är det jobbigt med folk som inte tycker som du eller alla andra? Har du svåra problem med det kanske du ska överväga att hänga någon annanstans.
Internet består ju praktisk taget av porr. Du borde inte ha några problem att hitta ett ställe.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|