Röka i rabatten..

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
O det kommer från en kille som jobbar i en porrbutik och säljer lössnoppar? :lol

Man kan även se det som så att jag lär mig saker inom anatomin som många andra tyvärr går miste om.

Nu slutar jag jobba här om knappa två veckor då det är dags att ta sig i kragen och börja studera.
Dom senaste två åren, som jag spenderat här i porrbutiken är det bästa som hänt mig. Tror många människor skulle må bra av att få ta del av folks intimvanor, detta för att man lär sig förstå att människor är väldigt olika samt att man lär känna sig själv väldigt bra.

Sen vad mitt yrke har med vad jag skriver på ett forum att göra vet jag inte.
Oavsett vad JAG jobbar med så är det ju fortfarande DU som framstår som ett fucko för det DU skriver här, inte för att JAG jobbar med det jag gör.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Man kan även se det som så att jag lär mig saker inom anatomin som många andra tyvärr går miste om.

Nu slutar jag jobba här om knappa två veckor då det är dags att ta sig i kragen och börja studera.
Dom senaste två åren, som jag spenderat här i porrbutiken är det bästa som hänt mig. Tror många människor skulle må bra av att få ta del av folks intimvanor, detta för att man lär sig förstå att människor är väldigt olika samt att man lär känna sig själv väldigt bra.

Oavsett vad JAG jobbar med så är det ju fortfarande DU som framstår som ett fucko för det DU skriver här, inte för att JAG jobbar med det jag gör.
Var väl du som var med på radio för ett tag sedan om just "leksakshandeln"?
Måste säga att du skötte dig utmärkt.
Sakligt och initierat.

Dark_Messenger

Guest

OT:
Jag hade tänkt kliva av den här tråden för länge sedan men men..

Ang ditt yrke.
Jag skiter egentligen fullständigt i vad du gör, men du får ursäkta, en snubbe som jobbar i porrbutik som levnadsbröd och har mage att kalla andra för saker kan jag omöjligt ta på allvar. Hemskt ledsen.

Ang mina kommentarer på forumet.
Visst är det jobbigt med folk som inte tycker som du eller alla andra? Har du svåra problem med det kanske du ska överväga att hänga någon annanstans.

Internet består ju praktisk taget av porr. Du borde inte ha några problem att hitta ett ställe. :pannkyss

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
OT:

Ang ditt yrke.
Jag skiter egentligen fullständigt i vad du gör, men du får ursäkta, en snubbe som jobbar i porrbutik som levnadsbröd och har mage att kalla andra för saker kan jag omöjligt ta på allvar. Hemskt ledsen.

Visst är det jobbigt med folk som inte tycker som du eller alla andra? Har du svåra problem med det kanske du ska överväga att hänga någon annanstans.

Internet består ju praktisk taget av porr. Du borde inte ha några problem att hitta ett ställe. :pannkyss
Moralens väktare?
Rekomenderar "familjeliv".

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606
Riktigt kul första inlägg som sedan totalt förstörs av tråkig OT pajkastning. :stop

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Var väl du som var med på radio för ett tag sedan om just "leksakshandeln"?
Måste säga att du skötte dig utmärkt.
Sakligt och initierat.

Jag vet ärligt talat inte. Har lämnat 2-3 korta intervjuer under åren, sen om det nådde dina öron vågar jag inte svara på men tack iaf!

OT:

Ang ditt yrke.

Ser fortfarande inte varför du väljer att haka upp dig på mitt yrke. Tycker du jag framstår som korkad rent allmänt eller är det kanske som så att du med förutfattade meningar anser att man är mindre begåvad bara för att man under en period i livet väljer att sysselsätta sig med någonting som inte var och varannan Svensson gör?

Här skiljer vi oss åt du och jag. Mina påhopp på dig idag är baserade på ditt högst personliga sätt du uttrycker dig på, medans du kontrar och fäktar tillbaka med fördomar som inte är relevanta vad gäller vårat gnabb.
Det var med andra ord inte dina åsikter som tidigare idag gjorde att jag slängde ur mig ordet fucko, det var istället ditt sätt att möta personer som inte håller med dig i dina åsikter som framkallade mitt agg.

Jag vet mycket väl att personer är olika och tycker si och så, det stör mig inte för fem öre. Värre är det då beteendet i sig falerar och någon då i mitt tycke anses vara ett fucko, varpå jag gärna tar tillfället i akt och gratulerar personen ifråga till sin nyvunna titel.

Sen kan man spekulera i huruvida det är rätt eller fel av mig att kalla dig för dumma saker men det anser jag vara en annan femma, du hade själv redan satt stenen i rullning då du hörde av mig.

Sorry för OT, jag nöjer mig såhär... :surkuk

EDIT: Stavfel, vill ju inte framstå som något obildat patrask.

Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Åter till topic.

Faktum är att plantering av, i sammanhanget harmlös växt, är enligt mitt tycke en utmärkt strategi om vill skapa opinion och debatt om en avkriminalisering av cannabis. Det var bättre på 80-talet.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring