Rörken 2006

Status
Ej öppen för fler svar.

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Sunnersta, Uppsala
Hoj
650Xmoto och ZX9R
TinaTjejen skrev:
2342730 Reserv? Jag trodde det bara var ciao pch DT50:is som hade reserv, hähä.

Nä nu har du allt fel. Min mc har ju också reservkran!
(Fast sant den är ju som en moppe ; )
(och ser nästan ut som en dt50 ; )
 

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Dr.Bike skrev:
Å för din del Sb ser det ju nästan lite "för" bra ut... nästa vecka grön grupp? ;)
(du börjar få redig fart på hjulen nu) :tummenupp

Tackar för komplimangen men jag håller mig i orange grupp. Vill inte riskera att du blir ledsen när jag tutar för omkörning :lol
 

Dr.Bike

Guest
Sb skrev:
2343197 Tackar för komplimangen men jag håller mig i orange grupp. Vill inte riskera att du blir ledsen när jag tutar för omkörning :lol

Aahh! - Touché

Vad ska man svara på det? *mållös* ;)
 

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I ett litet grått hus i Skälby
Hoj
Ducce
Sb skrev:
2343012 Jag stod flaggvakt med en av Ducce tjejerna och när du startade din hoj sa hon "där är Dennis!".

Det visade sig att det inte var dig hon suktade efter utan din skramlande koppling.. :hihi

Hrmpf!
Tror jag vad jag vill om... men det är nog bäst att vi låter det vara så eftersom jag hade flickvännen på plats också... :rolleyes:

//D

Sb skrev:
2343197 Tackar för komplimangen men jag håller mig i orange grupp. Vill inte riskera att du blir ledsen när jag tutar för omkörning :lol

Jämförelsevis är det faktiskt lättare att köra i grön grupp än i orange grupp... så klarar du orange, då klarar du grön.

//D
 
Last edited:

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Rörkenabstinens!

Semesterresor har en baksida, man är inte i närheten av Rörken!!! Det känns nu som evigheter sedan jag var där men var så säker, nästa måndag är jag på plats och resten av säsongen. :banana Som tur var har jag fått rasta Millen på Gotlandring, vilket inte är fel, men jag saknar alla människor som brukar vara på Rörken!
 

EnduransJanne

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fireblade CBR 900RR - 92
Taz skrev:
2345189 Några bilder från måndagens körning...
20060731

//D

Buhu, den länken funkar inte för mig. Eller rättare sagt, istället för bilderna finns bara en massa frågetecken. Kan det bero på att jag har en Mac? Funkar den för er PC-användare?
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Janne F skrev:
2345240 Buhu, den länken funkar inte för mig. Eller rättare sagt, istället för bilderna finns bara en massa frågetecken. Kan det bero på att jag har en Mac? Funkar den för er PC-användare?

Blir massa raka streck på pc...
 

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I ett litet grått hus i Skälby
Hoj
Ducce
Lotta skrev:
2345582 Hos mig har det funkat sen länken lades ut....

Hos mig med...
Jag har egentligen inget gjort mer än ladda bilderna från kameran till Pc:n, sen från Pc:n till en ftp som SB bistod mig med... och sen har hon trollat med bilderna så de ska vara tittbara i ett "visningsprogram". Mina kollegor här på jobbet har heller inga probs.

//D
 
Last edited:

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Taz skrev:
2345603 Hos mig med...
Jag har egentligen inget gjort mer än ladda bilderna från kameran till Pc:n, sen från Pc:n till en ftp som SB bistod mig med... och sen har hon moddat till bilderna så de ska vara tittbara i ett "visningsprogram". Mina kollegor här på jobbet har heller inga probs.

//D


Va, skyller du på mig? Det var väl du som laddade upp dem dåligt! :rolleyes:

Testade faktiskt inte att sidan fungerade i både IE och Firefox, har nu gjort om den i en annan album generator som tydligen inte heller klarar Firefox :mad:

Återkommer om en stund med en fungerande sida.. sorry.

/Sara
 

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Sb skrev:
2345780 Va, skyller du på mig? Det var väl du som laddade upp dem dåligt! :rolleyes:
eller döpte bilderna dåligt :tungan

Nu ska det fungera
Rörken 060731

Det är samma länk som innan så ni som inte lyckades se den sist måste troligtvis tömma cachen i era webbläsare.

IE = ctrl F5
Firefox = Tools / options / cache (clear cache), finns säkert nåt kort kommando i Firefox med men det kan jag inte.
 

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I ett litet grått hus i Skälby
Hoj
Ducce
Sb skrev:
2345949 eller döpte bilderna dåligt :tungan

Nu ska det fungera
Rörken 060731

Det är samma länk som innan så ni som inte lyckades se den sist måste troligtvis tömma cachen i era webbläsare.

IE = ctrl F5
Firefox = Tools / options / cache (clear cache), finns säkert nåt kort kommando i Firefox med men det kan jag inte.
Vad är det här för skräpwebläsare som inte klarar av svenska bokstäver... :rolleyes:

//D
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top