Dr.Bike
Guest
Sb skrev:
Tack för bra och fina bilder!
Sb skrev:
0x2142 skrev:2346761Jag hittar bara bilder från gröna och gula gruppen, var tog orange vägen???
Jezqio skrev:2352256Är för rädd om kameran för att fota samtidigt som jag kör
Gör en tankcam film med denJezqio skrev:2352256Är för rädd om kameran för att fota samtidigt som jag kör
Nu e du riktigt nöjd vaLotta skrev:2342002Ingenting förvånar längre vad det gäller dig......Du lyckas med det mesta.
ReDan skrev:2377530Jag tycker vi svartflaggar hela världen för den är orättvis och elak ; (
Eller så försöker vi hitta en normal lösning på problemet som Titania sa ; )
Självklart är det ett ypperligt förslag, det var ju mitt... *flinar*Simba skrev:2379461Jag tycker Titanias förslag är mycket bra!
Förbudet har väl med bullergränser att göra eller hur inte hojtypen. Högpresterande enstånkor har en tendens att låta mycket därav förbudet. Rätta mig om jag har fel i detta påstående. Det kan ju vara så att de som pressar sina motarder mest är de som låter mest och de kör i grön grupp. Kan vi ha sådan tur att problemet bara existerar i grön grupp? I de andra grupperna får motarderna hålla igen efter 21.00 och inte gasa så hårt att vi skapar detta buller. Kom med kommentarer.Titania skrev:2380128Självklart är det ett ypperligt förslag, det var ju mitt... *flinar*
Nu finns det en liten hake. Det fanns en motard i gul grupp i måndags vilket skulle innebära att den stackarn bara skulle få köra två pass, 18.45 samt 19.45.
När jag tänker vidare så innebär förbudet även att ev motarder i rosa och orange grupp bara får tre pass. Det är bara grön grupp som går att lösa på det här sättet.
Ja ja, ni får klura och fundera så att det blir en optimal lösning för alla.
Simba skrev:2380168I de andra grupperna får motarderna hålla igen efter 21.00 och inte gasa så hårt att vi skapar detta buller. Kom med kommentarer.
Tyvärr tror jag att det står skrivet "Motarder". :/Simba skrev:2380168Förbudet har väl med bullergränser att göra eller hur inte hojtypen. Högpresterande enstånkor har en tendens att låta mycket därav förbudet. Rätta mig om jag har fel i detta påstående. Det kan ju vara så att de som pressar sina motarder mest är de som låter mest och de kör i grön grupp. Kan vi ha sådan tur att problemet bara existerar i grön grupp? I de andra grupperna får motarderna hålla igen efter 21.00 och inte gasa så hårt att vi skapar detta buller. Kom med kommentarer.
Se där ja!Titania skrev:2380270Jag hittade!!!
http://www.c.lst.se/upload/dokument/natur_och_miljo/miljoskydd/beslut/551-3615-04Rorken05.pdf
se näst sista stycket sidan 14.
Tränings- och tävlingstider regleras osv.
Titania skrev:2380270Tyvärr tror jag att det står skrivet "Motarder". :/
Visst låter andra hojar också mycket men ljudet fortplantas olika långt. Motardljud kan tydligen vandra väldigt långt. Medan andra högljudda motorljud dör efter 500 m.
Ni Moppe retard förare ska ha en eloge för att ni har en så stor förståelseJoS skrev:2380662Se där ja!
Tyvärr så är det som det står i dokumentet. Det är alltså ingenting vi i SMC har hittat på.
Träder vi över den gränsen och någon klagar så kan vi se oss i stjärnorna om att få fortsätta köra ute på Rörken över huvudtaget. Det vore väl synd...
Kartingen vill gärna ha våran måndagstid.
JoS skrev:2380662Se där ja!
Tyvärr så är det som det står i dokumentet. Det är alltså ingenting vi i SMC har hittat på.
Träder vi över den gränsen och någon klagar så kan vi se oss i stjärnorna om att få fortsätta köra ute på Rörken över huvudtaget. Det vore väl synd...
Kartingen vill gärna ha våran måndagstid.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|