Simba skrev:
2454235 Bra tänkt det där med rätt skor, skall du köra motardstilen rekommenderas crossstövlar eller liknande, det finns dem som inte gjort detta och har fått betala dyrt med tex bruten fot...
ja crosstövlar är på gång så fort jag får lite pengar över, tills dess får blir det rr stil.
Simba skrev:
2454235
Du är redan inne på vad du behöver öva på, gaskontroll lite finlir med andra ord. Oroa dig inte för farten, den kommer av sig själv när du fått in snitsen och finliret.
jepp, gaskontroll, blir och öva och öva och öva.
Man vart lite chockad först efter landningen men sen skämdes jag bara...
Jag visste egentlign att det här skulle hända, förra veckan sa Jesper åt mig att inte tänka så mycket på fart och inte vara så "våldsam" på hojjen för om jag fortsätter så kommer jag gå omkull, jag tänkte på det första varven igår... under uppvärmningen sen glömde jag bort allt detta och körde som vanligt, det släppte för mig lite i utgången på den kurvan flera gånger men det kändes varken konstigt eller ohanterbart men sen klev jag över gränsen och när det släppte ännu mer så släppte jag gasen reflexmässigt och däcket högg i. Fan det är för roligt att stå på men nu vet jag hur det känns ifall man står på för mycket och jag slipper helst göra det fler gånger... man vill ju köra alla passen
Jag är väldigt nöjd med hur man vart omhändertagen av folk... hade nästan räknat med en utskällning eller nåt ( vet ej varför ) men alla var väldigt snälla och profesionella. Synd att det finns så få ställen som Rörken i Sverige.