Rörken 2007 - den riktiga tråden

Lucky Luke

::::::::::::::::::::
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1100 XX med original reg.skylt
Fan jag är helt knäckt, har inte lyckats ta mig upp till Rörken en enda gång i år :(

Ska försöka titta in lite snabbt på måndag men tyvärr med bil, är i Lund och jobbar hela helgen och landar på Arlanda 20:25 så landar jag i tid ska jag försöka komma ut och ta en kaffe + visa rörken för min fru :)

Du är saknad, du var ju här ofta förra året.

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Hoj
Lilla Råttan
Fan jag är helt knäckt, har inte lyckats ta mig upp till Rörken en enda gång i år :(

Ska försöka titta in lite snabbt på måndag men tyvärr med bil, är i Lund och jobbar hela helgen och landar på Arlanda 20:25 så landar jag i tid ska jag försöka komma ut och ta en kaffe + visa rörken för min fru :)
Vilken bra idé. Är körkortet bärgat ännu?

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Vilken bra idé. Är körkortet bärgat ännu?
Jajjemen :) hon tog kortet den 5/7. Motarden såldes igår och nästa vecka hämtar vi en KTM 625 istället med elstart :yoparty

Josefine är uppbokad på tjejdagen på Gelleråsen den 3/8 + vanliga kursen den 4/8

Du är saknad, du var ju här ofta förra året.
ja verkligen och i år har det varit jobb, jobb, jobb + att det var varit ett par SMC kurser just på måndagar. Dessutom har det gått en del tid till övningskörning. Det ser dåligt ut på måndagar framöver också men ett par rörkenkvällar ska man nog kunna få in.

Hanlotta

Flyger fram...
Gick med
24 Jan 2006
Hoj
Yamaha R1 -00
Bilder från Rörken 20070716

Jag har laggt upp lite bilder på
http://www.evenemangsfoto.com/lasta_bilder/thumbnails.php?album=53

Jag vet att det finns bilder som är väldigt lika, men jag hoppas ni har översende med det. Ska också säga att det är första gången jag fotar hojar så jag kan ha missat de fräckase vinklarna, men man lär sig.

Håll till godo.

/ Johan

Om det blir så här "dåligt" första gången är du verkligen välkommen tillbaka... :tummenupp

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Hoj
Lilla Råttan
Jajjemen :) hon tog kortet den 5/7. Motarden såldes igår och nästa vecka hämtar vi en KTM 625 istället med elstart :yoparty

Josefine är uppbokad på tjejdagen på Gelleråsen den 3/8 + vanliga kursen den 4/8

ja verkligen och i år har det varit jobb, jobb, jobb + att det var varit ett par SMC kurser just på måndagar. Dessutom har det gått en del tid till övningskörning. Det ser dåligt ut på måndagar framöver också men ett par rörkenkvällar ska man nog kunna få in.

Jättemånga grattis till Josefine! :yoparty

Om nu du har kärvt på måndagar så finns det numera inget som hindrar att Josefine åker upp. Hon kan säkert bli lotsad av andra stockholmare som ska till Rörken.

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
Jättemånga grattis till Josefine! :yoparty
Ska hälsa henne det

Om nu du har kärvt på måndagar så finns det numera inget som hindrar att Josefine åker upp. Hon kan säkert bli lotsad av andra stockholmare som ska till Rörken.
Det är tanken med 625:an. Har varit lite problem för henne att få igång 660n och då är det inget kul att åka någonstans om man inte vet att man får igång hojjen.

Hon hänger med ut imorgon men sen är vi uppbokade på samma grejer, bankörning, MotoGP i Brno mm så det är inget synd om oss :D Men vi ska verkligen försöka ta oss ut och köra också.

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Regnade det på er o jag som sket i att åka för det inte var tillräckligt blött. nästa måndag så måste det pissa ner eller så får jag byta däck... igen=(

Janne S

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
KTM 640
Tackar för en trevlig måndags kväll på rörken.

Lika roligt som vanligt trots det varierande vädret.

Snabbt jobbat med bilderna Frippe.:tummenupp

Maciej EVO VI

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
R1 -07, KTM 625 SMC -06
jaha då vart det ingen tripp till Uppsala, planet landade lite sent och sen strejkade bryggan på Arlanda så vi kunde inte kliva av förrän efter ca 20 min :(

När jag väl kom ut från Arlanda så såg det så mörkt och regningt ut så jag trodde inte det var någon kvar på rörken men ni verkar ha kört på i alla fall :)

@nderz

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Hojlös
:tummenupp Efter 2 veckors frånvaro (semester på andra orter) så är det dags att stilla abstinensen:tummenupp:tummenupp å det ser ut å bli bra väder :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Tellan

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
Aprilia Mille-04
Kommer oxå.

Men har en 7-åring på släp (bakpå) som vägrar att åka sist i lugna
gruppen. Säger att han vill åka först.

Han fick inte nog förra ggn.:tummenupp

Hittade en bild på oss, när han fick den åkte "pappa" ner fr väggen:D med orden (bort med bilen, bort med pappa och upp med mc modellerna och kortet):yoparty.

Ha Det
Ses ikväll
Tellan å Emil

VFRippe

Medlem
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CBR600RR -10, Fazer 800 -13
Borde nog bli några fler bilder på er även idag, tänkte åka ut och bara fota idag. Lite paparazi...
Det lär inte finnas någon väst kvar när jag dyker upp ändå.

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Tjohooooo vad kul det var idag! Fick så skönt flyt sista passet så att jag log hela vägen hem. :) (och det blev en omväg på +10 mil hem..)

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha