Nickeluring
Lurig som få...
By the way såg någonstans att det skulle vara körningar på fredag 10/8 är det nån som vet?
Om du menar Tuvängen så är nästa körning där den 1 september.
By the way såg någonstans att det skulle vara körningar på fredag 10/8 är det nån som vet?
Brukar ser ut ungefär så här, lite beroende av vem som lagt upp bilderna:
http://www.pixbox.se/alb_show_id499185_page0.html
Kanske nån du känner igen där, på 6 olika bilder oxå
Tack för bra bilder. Tur att ingen fotade mig när jag låg på backen !! En vurpa som berodde på för mycket nedlägg (tappad respekt), för mycket gas ur kurva, sporttouringdäck och horn i pannan !! Otrolig tur dock att bågen klarade sig utan repor. HELT OTROLIGT !!!
Jag kan verkligen förstå din samt många Uppsala-enskingars(?)/utsocknes bedrövelse över att det inte finns tid att vänta i vår kö på Rörken. Det verkar inte bättre än att många utsocknes har mer tid över att vänta i kö än våra inhemska piloter.Så jäkla tråkigt bara. Har precis kommit igång med att köra på bana igen & skulle verkligen behöva nöta, nöta & nöta för att känna mej säker igen.
Men att stå i flera timmar för att få en väst, det suger ordentligt.
Kommer nog hädanefter bara att åka till Rörken senare på kvällen för att snacka lite skit & ev ta en väst som blir ledig. Eller om det regnar eller är kasst väder på något annar sätt. I övrigt så hoppas jag kunna köpa in mej på fler smc körningar på större banor.
Där ser man, Frippe han före.
Här kommer då lite mer åkarbilder
från Rörken nu i måndags.
http://www.pixbox.se/alb509365
/AH
Jag kan verkligen förstå din samt många Uppsala-enskingars(?)/utsocknes bedrövelse över att det inte finns tid att vänta i vår kö på Rörken. Det verkar inte bättre än att många utsocknes har mer tid över att vänta i kö än våra inhemska piloter.
För min del är det iaf så att jag helst inte vill sitta och åka från södersidan av stockholm på vinst och förlust om att eventuellt få en väst, då åker jag hellre lite tidigare och därmed med största sannolikhet får en. Bor man i krokarna är man väl latare. Precis som i plugget, de som bodde närmast var alltid försenade eftersom de inte hade några marginaler.
Där ser man, Frippe han före.
Här kommer då lite mer åkarbilder
från Rörken nu i måndags.
http://www.pixbox.se/alb509365
/AH
Hej och tack alla fotografer. Det var jättefina bilder.
JAg hoppas att väder och köer gör att man kan åka på måndag igen. Jag är så himla glad idag för i går kväll skrev jag min teori och klarade den. Nu är det bara och ta tag i körningen och försöka få uppkörning. Än en gång tack för att ni finns och orkar.
MaddeW
Jag kan verkligen förstå din samt många Uppsala-enskingars(?)/utsocknes bedrövelse över att det inte finns tid att vänta i vår kö på Rörken. Det verkar inte bättre än att många utsocknes har mer tid över att vänta i kö än våra inhemska piloter.
/JoS
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |