Alkemisten
Lev och låt leva
Grattis Madde
Grattis Madde!
Måste kännas hur bra som helst att ha klarat teorin!! Har bara körkortstillståndet än så länge... och nytt skinnställ iofsig . Läääääääääängtar efter lappen i plånboken och efter att få vara på hojen ute på vägarna!!
Det var jättekul att vara ut till Rörken i måndags! Att fota var också riktigt kul- har alltid gillat det. Å med ut på banan bakpå fick man å ...träffa trevligt folk .
Grattis Madde!
Måste kännas hur bra som helst att ha klarat teorin!! Har bara körkortstillståndet än så länge... och nytt skinnställ iofsig . Läääääääääängtar efter lappen i plånboken och efter att få vara på hojen ute på vägarna!!
Det var jättekul att vara ut till Rörken i måndags! Att fota var också riktigt kul- har alltid gillat det. Å med ut på banan bakpå fick man å ...träffa trevligt folk .
Hej och tack alla fotografer. Det var jättefina bilder.
JAg hoppas att väder och köer gör att man kan åka på måndag igen. Jag är så himla glad idag för i går kväll skrev jag min teori och klarade den. Nu är det bara och ta tag i körningen och försöka få uppkörning. Än en gång tack för att ni finns och orkar.
MaddeW