Även jag vurpade (silver ER-6N gul grupp). Kom lite för fort in i kurvan efter långa rakan. Hände något skumt när jag bromsade, verkade som undersidan på handsken 'korvade sig' runt gasrullen så att jag gasade samtidigt som jag bromsade vilket ledde till ännu för hög fart --> kom för långt ut och hamnade i den tack och lov mycket mjuka jorden vid sidan av banan. Blev tydligen ett imponerande damm moln. Fick även ett påpekande vid inspektionen av hojen att bromshantaget tog i princip ända inne vid styret trots att den var inställd på max. Detta bidrog nog inte heller direkt positivt till det hela. Sadorna begräsande sig till irriterande repor och en böjd fotbroms (som gick att bända ut så man kunde köra). Hursomhelst ny bromspedal á la 285:- + moms är beställt, nya betydligt tajtare handskar är inköpta så det är väl bara på det igen
Finns det några bilder någonstans förresten? Pratade med en kille som fick ta över min väst, han tog en hel uppskö bilder. Om du läser detta får du gärna lägga ut dom på nätet. Speciellt nyfiken på damm moln bilden
Finns det några bilder någonstans förresten? Pratade med en kille som fick ta över min väst, han tog en hel uppskö bilder. Om du läser detta får du gärna lägga ut dom på nätet. Speciellt nyfiken på damm moln bilden
Last edited: