tassen skrev:(...)skit enkelt(...)
Lucky Luke skrev:Josef, en rättelse bara.
Det är inte gratis för SMC-uppsalas medlemmar, det är SMC-uppsala som står för medlemmarnas kostnad.
Motorsportunionen gillar inte att man säger att det är gratis, även om det i praktiken blir så för medlemmarna (i uppsala län)
tassen skrev:det är INTE gratis att köra på Rörken. Det är ett Måste att handla i KIOSKEN.
Då får INA koll på vilka som har råd att köra på Rörken. Inget handla, inget KÖRA...skit enkelt.
Skämt å sido, som Luke" säger, smc ansluten Uppsala eller motorsportunionen. Då har man det som medlemsförmån. Man har redan betalat in en avgift via klubben. eller smc.
Josef skrev:Shhhhh Tassen, jag sa att det var gratis bara för att locka dit folk som Ina kan skinna
Fö räcker det inte att vara medlem i motorsportunionen, men det gör att man kan lösa årskort för nästan inga pengar alls.
Galne Dansken skrev:
TomK skrev:Inte genom singelolyckor i alla fall. Men jag vet om ett dödsfall (2002 ? vi hade en tyst minut för honom) och t.ex. två egna kollisioner varav den ena med skadeutgång. Men det var bilister inblandade och orsakande. Fast det var förstås fortfarande under "friåkningens" tid...
2003 och 2004 såg bättre ut.
, hehe, Själv roar jag mig mer med att skita svårt!Nursen skrev:Tycker att det är förhållandevis enkelt att skita på det traditionella viset. Eller varför inte vitsa till det och säga att det är skitenkelt att skita i WC:n.
Kongo skrev:Vissa märken (Honda, Kawasaki, Suzuki, BMW och allt annat som har mindre än fyra cylindrar) är lättare att göra med tanke på att det är skit från början...
Nursen skrev:Haha! Det blir lätt att hålla med dig på den du...
Kongo skrev:, hehe, Själv roar jag mig mer med att skita svårt!
T.ex forma små motorcyklar med stjärten när man klämmer ut!
Vissa märken (Honda, Kawasaki, Suzuki, BMW och allt annat som har mindre än fyra cylindrar) är lättare att göra med tanke på att det är skit från början...
(Är ironisk så bli inte arg på mig...
De är jättefina motorcyklar allihopa! )
Bilar har 4 cylindrar. Hojar har TRE!!!Kongo skrev:Vissa märken (Honda, Kawasaki, Suzuki, BMW och allt annat som har mindre än fyra cylindrar) är lättare att göra med tanke på att det är skit från början...
Huh? Tre på en bil?? Det hade mina föräldrar en gång i världen. En 2-takts SAAB. Har du en så'n??Josef skrev:Min bil har tre cylindrar och hojen två, måste jag gå och handla fler då?
VW Lupo 3L är trecylindrig! Även vissa småbilar typ Daihatsu Charade hade 3 cylindrar, kanske något för dig som föredrar just 3?n'Lasse skrev:Huh? Tre på en bil?? Det hade mina föräldrar en gång i världen. En 2-takts SAAB. Har du en så'n??
Vad ska du ha för bil då? Hittar du nå'n med 2 cyllar?Simba skrev:VW Lupo 3L är trecylindrig! Även vissa småbilar typ Daihatsu Charade hade 3 cylindrar, kanske något för dig som föredrar just 3?
n'Lasse skrev:Vad ska du ha för bil då? Hittar du nå'n med 2 cyllar?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |