ahaaaa.. de va han som hade Hondan med solbrillorna den såg kul utLindén skrev:3. RR jonas
ni kör på Rörken för liteUllis skrev:Tråkigt värre det med ReDan. Tror vi är 4 st skadade nu, & iaf 3 skadade hojar......å det är bara juli än
TinaTjejen skrev:ni kör på Rörken för lite
Vilka är de andra skadade förutom Redan?Ullis skrev:Ja, blev ju bara en gång & sen uppehåll innan Gotland pga andra saker kommer imellan.
TinaTjejen skrev:gott om paparazzis var det på banana i varje fall, även om jag misstänker att det bara är Trinity,(tror jag hon heter?) som fastnat på linsen hos den gråklädda
Mkt eleganta knäskrap må jag säga btw!
å bilder vart det också!Annchua skrev:Skönt väder igårkväll!! Kul att köra oxå, om än att man hamnade i fel grupp. Men vafasen, gick ju det med.
all övning är bra övning!
Ja, de va lite svårt att få bilder där fotografen på andra sidan banan inte var medJBG skrev:Och den tjocka faen med trasig väst är jag...
Det börjar nästan bli trängsel i gräset runt banan
Jag ska också se till att få upp lite bilder ikväll.
TinaTjejen skrev:Vilka är de andra skadade förutom Redan?
RR_Jonas skrev:Kul att det kommer bilder... men tycker samtidigt grymt synd om ReDan som har såndan ortur. Tror att de skulle gipsa precis innan vi drog ifrån akis .
Krya på dig grabben!
aha..Ullis skrev:Vad jag vet är Affe, Anneli & jag avskrivna ett tag...sen om det kommit fler med i vårat "team" utöver ReDan....det vet jag inte.
TinaTjejen skrev:Kamikaze haltade fortfarande igår, men kan ju köra iaf
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |