Är det inte alltid så? Men all övning är bra övning ellerhur? Det är väl därför man åker till Rörken?? Sen var det ju en del som förändrades i måndags, som tex. reserverade västar för 4 personer som gjorde teorin, det kan man ju fråga sig om det verkligen var rätt gjort när det var så lång kö...
Att personer hamnar i fel grupp händer varje vecka, det är inte så lätt för instruktörerna att byta grupp på folk om det inte Finns några västar till hands.. sen är det väl lite så, man måste avancera för att lära sig.. alla är vi inte bäst från början.
Jag körde i grön grupp i måndags och tog åt mig, jag brukar köra i orange. Måste säga att jag lärde mig OTROLIGT mycket av att köra i grön då mer koncentration och uppmärksamhet krävdes samt att benhårt hålla sina spårval pga omkörning överallt. Jag är nöjd över min körning i måndags och jag kände en utveckling!
![Buga :Bugar :Bugar](/img/smilies/nya/hail.gif)
Man ska väl egentligen kunna köra i vilken grupp som helst, kurvor är lättare att hantera i högre hastighet när man kan det, men oftast då svårare att bemästra dem i ett lägre tempo, så egentligen, spelar det någon roll vilken grupp man kör i? Finns ju alltid något att öva på när man inte har valmöjligheten plus att man faktiskt får köra
Synd att kartan visar regn på måndag
/A