Sandfållan
#6 R-600 2014
Sandfållan, jag kunde nästan höra hur du satte kaffet i vrångstrupen när Steffo K hade fräckheten att ge mig en komplimang. Hur understår han sig!?
Det var ju tyvärr inte på min första bandag som jag satte 1.20 och jag har det inte på film, så det här med all säkerhet inte hänt. Sen har vi det här med jämheten på varvtiderna, ajajaj, det är nog lika bra att lägga ner, DIREKT!
Om du kollar gilla statestiken på steffo k´s inlägg ser du att jag gilla det han skrev. Jag gillade det såpass mycket att jag var tvungen att kolla dina tidigare inlägg och hittade då den videon
Hade du som det stod i ditt första inlägg gjort 1.20 tider runt åsen first trackday ever hade jag varit grymt imponerad. Själv kämpade jag 10 dagar på åsen förra året för att landa en 1.18 tid så visst hade jag varit grymt avundsjuk på din talang! Själv gjorde jag min första bil på mc förra året så jag var helt färskt.
Men som jag tidigare skrev 1.23.8 med minst 9 säsonger i sadeln gör det inte allt för märkvärdigt presentabelt är det absolut men inget under.
Stort lycka till denna säsong hoppas du snart hittar en cykel som passar för säsongen börjar snart!!! hoppas vi ses runt banan..
// Sandfållan