R.O.H och The pink ladies vårtur, Redux.

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Jag funderar faktiskt på om jag ska ta en tupplur. Eller så väntar jag en liten stund. När är du tillbaka då?

Ja äter man lite hela tiden så läker det ju inte ut.

Ska ta mig ner till cyklen nu tänkte jag :) Får jag rätt på skiten cyklar jag nog och handlar sen.
Får jag inte rätt på skitet så blir det inget bakande. Hatar att gå och handla :gnissla
 

-mini-

Inte som alla andra
Gick med
12 Jul 2009
Ort
Kävlinge med Dede
Hoj
Numera hojlös
Ska ta mig ner till cyklen nu tänkte jag :) Får jag rätt på skiten cyklar jag nog och handlar sen.
Får jag inte rätt på skitet så blir det inget bakande. Hatar att gå och handla :gnissla

Mm speciellt om man ska handla mycket och det är en bit till affären. Fast jag är van att gå. Jag har ingen cykel. Eller så raggar man skjuts av någon snäll människa :D
 

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Mitt ute i ingenstans....
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Mm speciellt om man ska handla mycket och det är en bit till affären. Fast jag är van att gå. Jag har ingen cykel. Eller så raggar man skjuts av någon snäll människa :D
Jag har 400 m till närmsta affär :D

Någon enstaka gång ibland får man nog ta o äta det. Gluten finns ju tom i soja... :( Ingen kinamat *snyft*

:eek: Kinamat som gott!!
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
OBS!!!


VBK eller någon annan kan stryka mig som backmarker på listan nu när jag vet hur läget ligger till med de grupper som kommer köra lite mer inspirerat. Hörde att ni inte behöver någon backmarker. Kommer såklart ändå att joina er som kör inspirerat, men uran någon titel som backmarker. :D
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
OBS!!!


VBK eller någon annan kan stryka mig som backmarker på listan nu när jag vet hur läget ligger till med de grupper som kommer köra lite mer inspirerat. Hörde att ni inte behöver någon backmarker. Kommer såklart ändå att joina er som kör inspirerat, men uran någon titel som backmarker. :D

Behåll titeln och få lite kanelbullar av Vilse!
 

-mini-

Inte som alla andra
Gick med
12 Jul 2009
Ort
Kävlinge med Dede
Hoj
Numera hojlös
Finns väl inga större anledningar att bli insatt i det. Om man nu mot förmodan inte tänkt jobba som dietist eller liknande. Du är väl röntgensköterska, eller har erinrar jag fel!?

Det är rätt bra att kunna lite om det då min mage inte blir glad på mig om jag äter gluten. Ligger i kramper hela dagen då.

Och ja jag är röntgensjuksköterska, helt rätt :)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top