Kriss
Ny medlem
Behåll titeln och få lite kanelbullar av Vilse!
Hahaha Där sa du nåt!
Mm kommer verkligen sakna kinamat, o kladdkaka o massa annat som man kan bli bjuden på.
Det är rätt bra att kunna lite om det då min mage inte blir glad på mig om jag äter gluten. Ligger i kramper hela dagen då.
Och ja jag är röntgensjuksköterska, helt rätt
Hahaha Där sa du nåt!
har du precis nyligen utvecklat glutenintolleransen eller är det bara så att du inte upptäckt det tidigare? Förlåt för dem personliga frågorna. Svara bara om du ids.
Dajmstrut vad bra jag är.
l
Men det är tråkigt att gåMm kommer verkligen sakna kinamat, o kladdkaka o massa annat som man kan bli bjuden på.
Hahaha då kan du ju gå. Lär gå snabbare att ta en promenad dit än att först försöka fixa cykeln.
Kriss: Jag har glömt ändra i förstainlägget, gör det när jag fixat cykeln
Men det är tråkigt att gå
Jag har varit sjuk ett tag nu och inte riktigt visst vad det varit. Uteslöt gluten ett tag o blev genast bättre. När jag började äta gluten igen för att mina prover inte skulle visa fel värden så fick jag tillbaka alla mina kramper. Så har inte fått det fastställt än då jag var hos läkaren igår men det är troligtvis det.
Eller så kan du ha varit inne på min sida. står där
Jag har varit sjuk ett tag nu och inte riktigt visst vad det varit. Uteslöt gluten ett tag o blev genast bättre. När jag började äta gluten igen för att mina prover inte skulle visa fel värden så fick jag tillbaka alla mina kramper. Så har inte fått det fastställt än då jag var hos läkaren igår men det är troligtvis det.
Du kan springa?!?!
Glöm det!! Nu har du sagt att du vill bli borttagen, så då blir du borttagen med!!Det är lugnt! Glöm bara inte att jag har kvar titeln som backmarker för att få kakor!
Du slipper muta mig imorgon för att få din mat
Strunta i proverna. Jag har tagit likadana och de är värdelösa..
Nu är det några år sedan, så jag minns inte riktigt vad doktorn sa, men något likt att det bara var 20 % av testerna som visade rätt efter 20 års ålder eller något sånt var det...
Mår du bättre utan gluten - ta bort det. Första månaderna är det jobbigt, sen vet man exakt vad man kan, och inte kan, äta och då är det inga problem alls
Strunta i proverna. Jag har tagit likadana och de är värdelösa..
Nu är det några år sedan, så jag minns inte riktigt vad doktorn sa, men något likt att det bara var 20 % av testerna som visade rätt efter 20 års ålder eller något sånt var det...
Mår du bättre utan gluten - ta bort det. Första månaderna är det jobbigt, sen vet man exakt vad man kan, och inte kan, äta och då är det inga problem alls
Woho gratis mat
Så nu är jag tillbaka utan fog... de var fan slut xD så en annan pajjas i hushållet får ta köpa med sig hem från jobb! Ska man ut lacka framskärmarna till ena bilen nu eller vad händer?
Ich know!
När jag körde glutenfritt gick jag ned några kilo fettvikt också. Har aldrig haft så stenhård mage som jag hade då.
Japp, ut och lacka med dig.
Ja, det är ju jävligt kul *not*
Nej. Du slapp muta mig. Du slapp inte betalaWoho gratis mat
Mm oavsett vad proverna visar så kommer jag hålla mig ifrån det. Mår betydligt bättre när jag inte har det i kroppen. Just därför jag är sjukskriven nu. Pga alla kramper. Så jag hoppas verkligen min mage är snäll imorgon.
Mm oavsett vad proverna visar så kommer jag hålla mig ifrån det. Mår betydligt bättre när jag inte har det i kroppen. Just därför jag är sjukskriven nu. Pga alla kramper. Så jag hoppas verkligen min mage är snäll imorgon.
Kallar du mig för stalker. Har nog inte varit inne där, inte på sistone iaf. Jag tror vi diskuterade det i någon tråd tidigare. Bra minne serru.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|