R.O.H och The pink ladies vårtur, Redux.

J.N

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2007
Hoj
Triumph Street Triple R
kör hårt

blev knix på lockarp 5 juni om det finns plats kvar.

Last edited:

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Vilse... har ju bara några mil till lockarpsbanan, där det körs knix lite då å då. 450 för en heldag.
Till det behöver jag en hoj ;) Och så är det nog en fördel om jag kört något liiiite innan i varje fall :tungan
Pawel: Jag kan pm:a hennes namn om du nu inte kommer ihåg vad vilse heter, det är ett rätt ovanligt namn så det ska inte vara så svårt att hitta hennes adress. :D

Det ger du fan i! :eek:

Fattar du vad rädd jag blivit om det helt plötsligt ringer på dörren här :eek:

Zorken17

Radical Riders
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
Yamaha R1
Dock så kvarstår en den stora frågan om man ska göra i allväder -eller skinnställ.

Var nyss ute och körde en timme i mitt allvädersställ och frös inte det minsta, dock såg jag inte lika cool ut som om jag hade haft på mig mitt nya skinnställ.

Så, ska man vara varm hela dagen och inte frysa eller ska man skita i allt sådant trams och ta det som en man och vara cool?

J.N

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2007
Hoj
Triumph Street Triple R
Dock så kvarstår en den stora frågan om man ska göra i allväder -eller skinnställ.

Var nyss ute och körde en timme i mitt allvädersställ och frös inte det minsta, dock såg jag inte lika cool ut som om jag hade haft på mig mitt nya skinnställ.

Så, ska man vara varm hela dagen och inte frysa eller ska man skita i allt sådant trams och ta det som en man och vara cool?

känns bättre å vara varm hela dagen, men som sagt inte lika coolt.

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel

var ute och körde i skinställ( ventilationshål på låren) med underställ, tshirt och R O H-tröjan ovanpå inga probs, var lite kallt om huvudet men jag sket i luvan denna gången.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!