R.O.H och The pink ladies vårtur, Redux.

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
men jag ska köra där. tycker du ska prova när du har fått lite vana..
Det hade jag tänkt faktiskt. Det är den enda banan här som man får lov att övningsköra på :)

Dock så kvarstår en den stora frågan om man ska göra i allväder -eller skinnställ.

Var nyss ute och körde en timme i mitt allvädersställ och frös inte det minsta, dock såg jag inte lika cool ut som om jag hade haft på mig mitt nya skinnställ.

Så, ska man vara varm hela dagen och inte frysa eller ska man skita i allt sådant trams och ta det som en man och vara cool?
Har samma fundering faktiskt :va
det hade varit skitkul.:D
Vi har väldigt olika uppfattningar om vad som är kul :gnissla

Guldis

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2009
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
eller bara kollar så ingen spammar för mycket

det var ju det man inte skulle sa nån

Det är vilse men det är bara för hon ska verka nyttig... Hennes gluten och laktos fria mat är inte så god som det du och jag får med all världens nyttigheter xD därför vi vill ha mer mat ju :)

J.N

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2007
Hoj
Triumph Street Triple R
Det är vilse men det är bara för hon ska verka nyttig... Hennes gluten och laktos fria mat är inte så god som det du och jag får med all världens nyttigheter xD därför vi vill ha mer mat ju :)

visst sa hon det. nja, har provat skånemejeriers alternativmjölk och det var hemskt.

ja faktiskt.... men det är bara för att jag försöker lära mig amazing horse på gitarren:yoparty:yoparty

kan va bra å impa på nån med den

Last edited:

Zorken17

Radical Riders
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
Yamaha R1
känns bättre å vara varm hela dagen, men som sagt inte lika coolt.

Men det är alltid viktigare att se cool ut, så har det alltid varit och så kommer det alltid att vara.

var ute och körde i skinställ( ventilationshål på låren) med underställ, tshirt och R O H-tröjan ovanpå inga probs, var lite kallt om huvudet men jag sket i luvan denna gången.

Nu finns det ju ventilationshål och ventilationshål, halva mitt skinnställ består av strech (hur det nu stavas) material och det är ju som en motorväg för kalluft. Sedan ska vi inte tala om all den perforering som finns i stället... :va

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Ja ne usch o fy för sånt :S... Stackars jävlar :p En annan dricker 2 liter mjölk om dagen. Finns inget bättre :S... vad ska man annars dricka :S

Ni som inte är laktosressistenta, ni har inte testat Valios sortiment?

Gjorde en smörgåstårta med deras produkter eftersom det va gäster som inte klarade av laktos och den blev riktigt god.

J.N

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2007
Hoj
Triumph Street Triple R
Men det är alltid viktigare att se cool ut, så har det alltid varit och så kommer det alltid att vara.

Nu finns det ju ventilationshål och ventilationshål, halva mitt skinnställ består av strech (hur det nu stavas) material och det är ju som en motorväg för kalluft. Sedan ska vi inte tala om all den perforering som finns i stället... :va

inget att vela om då, skinnställ it is

på med mer under bara. har också nåt jäkla massa ventilation och stretchigt bak på benen. men jag har underställ och ett par tröjor så går det.

hallleooo!!!!!!

Last edited:

Zorken17

Radical Riders
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
Yamaha R1
inget att vela om då, skinnställ it is

på med mer under bara. har också nåt jäkla massa ventilation och stretchigt bak på benen. men jag har underställ och ett par tröjor så går det.

hallleooo!!!!!!

Japp japp, det är så jag också tänker. Men måste tyvärr nog klä mig utanpå skinstället, då mitt ställ sitter som en jävla kodis (storlek 48, på en för stor person).
Men då är vi där igen, klar man sig utanpå skinnstället så syns det ju inte. Då kan man lika gärna ta sitt allväderställ och se rolig ut.

Hoppas ni fattar vilket dilemma detta är för stackars mig!!! :mad::mad:

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...