Satanja
www.facebook.com/rockphotographersatanja
Var det värt det tycker du?
jodå om man bortser från missödet (fråga inte) jag hade så var det en supertur
Var det värt det tycker du?
haha jag ska skaffa mig ett airbag ställ
Svaret kommer ändå.
Din bror såg inte ut som 32
Hur vet du att det är den som RoH kör nästa år?SVT -11 (första halvan i alla fall) upplagd på RR:s gazzrundor
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4723552&postcount=44
Tvåtakt luktar gott!
Stämmer bra det.
Va ju nästan så man missade detta året också pga crachad hoj, tur man har kompisar som är översnälla och lånar ut sina leksaker.
jodå om man bortser från missödet (fråga inte) jag hade så var det en supertur
Vad var värre, kraschen eller samtal till din bror angående jackan?
Lite smidigare att köra till Helsingborg än till Eslöv på morgonen (det var väl Eslöv som varit samling tidigare?).
Uppskattas av oss som är utsocknes.
Vi i MCK Vilse startade våra rundor från Eslöv de flesta gångerna men även Kävlinge, Höör och Ekeby (första och sista MCK Vilserundan) har varit startpunkter.Lite smidigare att köra till Helsingborg än till Eslöv på morgonen (det var väl Eslöv som varit samling tidigare?).
Uppskattas av oss som är utsocknes.
Vi i MCK Vilse startade våra rundor från Eslöv de flesta gångerna men även Kävlinge, Höör och Ekeby (första och sista MCK Vilserundan) har varit startpunkter.
Ni får tänka på att detta inte är en Vilserunda, all organisation är i ny regi och de som håller i det nu skall självklart sätta sin egen prägel på arrangemanget. Jag tycker dom har gjort det förbannat bra.
/ Maverick
grundare av Mavericks Club Konstant Vilse, MCK Vilse
Svaret kommer ändå.
Din bror såg inte ut som 32
Tror nog att du besvarat din egen frågaKawa Bitch skrev:Innebär det då att jag gillar lammkött
Korv? Jag har inte ätit korv, absolut inte, det kommer jag att hävda envist och bestämt. Jag håller igen och gör inte sånt där....Tack Maverick för minnesbilden av dig ätandes en korv
Det är ingen vilserunda, dom har infört GPS!!!Det kanske inte är Mavericks Club längre, nog var det en Vilserunda ändå. Vi i Money's grupp höll knappt på att komma ut från Väla.
Du kanske inte vill rodda det längre, men du kan inte hindra andra från att köra Vilse.
"Jag tycker dom har gjort det förbannat bra. "
/me agrees whole heartedly
Edit:
Som William Wallace sa
They may take away a Reisleiter but they'll never take...OUR VILSEDRIVINGS
Korv? Jag har inte ätit korv, absolut inte, det kommer jag att hävda envist och bestämt. Jag håller igen och gör inte sånt där....
Finns det på bild? Nä, just det, då har det alltså inte hänt.
Det är ingen vilserunda, dom har infört GPS!!!
Den enda trebokstäversförkortning som accepteras är KPT.
Jag syftar på det eminenta team som roddat och planerat denna rundan. Hade jag haft något att säga till om hade GPS varit lika välkommet som Ebola eller en böld i röven när man är på cykelsemester.Vilka dom menar herr "inte hitta hem från Kjell"
Tyckte minsann att du hade en snyggtröja på dig, men så gammal som jag är så kanske min starr spelar mig spratt
Korv? Jag har inte ätit korv, absolut inte, det kommer jag att hävda envist och bestämt. Jag håller igen och gör inte sånt där....
Finns det på bild? Nä, just det, då har det alltså inte hänt.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|