R.O.H och The pink ladies vårtur, Redux.

benAnd

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2009
Hoj
K7
Tackar.
Kanon runda :tummenupp
(Nästa år får det bli filmning, gubben men spaden måste förevigas)

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Tvåtakt luktar gott!:yoparty

Då får du skaffa dig en ordentlig väckarklocka före NDR så du kan vara med då!

Stämmer bra det.
Va ju nästan så man missade detta året också pga crachad hoj, tur man har kompisar som är översnälla och lånar ut sina leksaker.

:tummenupp för goda vänner.
Men du får hålla dig i skinnet så att du kan vara med på NDR utan att råka ut för något tråkigt innan dess. Du kan påbörja nedräkningen redan nu.
Själv ska jag på en BKK i slutet av maj, så jag hoppas jag inte gör några dumheter då (eller innan). Så jag också kan vara med på NDR.

jodå om man bortser från missödet (fråga inte) jag hade så var det en supertur :)

Fråga inte?
SÅ kan du ju inte säga
...
- Tryck inte på den röda knappen. Vad du än gör tryck inte på den röda knappen!
- Undrar vad som händer om man trycker på den röda knappen... Om man bara trycker på den litegrann...
:p

Vad hände?

Men visst är det så med de här rundorna (speciellt om man har en bit att köra) att på morgonen vill man bara gå och lägga sig igen. Men när man väl är på plats så är man glad att man inte gjorde det. :)

Lite smidigare att köra till Helsingborg än till Eslöv på morgonen (det var väl Eslöv som varit samling tidigare?).
Uppskattas av oss som är utsocknes.

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Vad var värre, kraschen eller samtal till din bror angående jackan? :)

d var helt klart att ringa brossan, nu kommer jag nog aldrig få låna nått av han iallafall :rolleyes:

men han tog d bra, tyckte mest d så tufft ut med lite slitage :tummenupp men jag ska kompensera han lite för skadorna ;)

Lite smidigare att köra till Helsingborg än till Eslöv på morgonen (det var väl Eslöv som varit samling tidigare?).

näh d har varit eslöv eller hörby, men jag tyckte det var värre att börja i helsingborg, kallt o jävligt på motorvägen på morgonen... men så är det alltid, alla kan ju tyvärr inte bli nöjda, så bara att bita ihop. :tummenupp

Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Vi i MCK Vilse startade våra rundor från Eslöv de flesta gångerna men även Kävlinge, Höör och Ekeby (första och sista MCK Vilserundan) har varit startpunkter.

Ni får tänka på att detta inte är en Vilserunda, all organisation är i ny regi och de som håller i det nu skall självklart sätta sin egen prägel på arrangemanget. Jag tycker dom har gjort det förbannat bra. :) :tummenupp

/ Maverick
grundare av Mavericks Club Konstant Vilse, MCK Vilse

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Vi i MCK Vilse startade våra rundor från Eslöv de flesta gångerna men även Kävlinge, Höör och Ekeby (första och sista MCK Vilserundan) har varit startpunkter.

Ni får tänka på att detta inte är en Vilserunda, all organisation är i ny regi och de som håller i det nu skall självklart sätta sin egen prägel på arrangemanget. Jag tycker dom har gjort det förbannat bra. :) :tummenupp

/ Maverick
grundare av Mavericks Club Konstant Vilse, MCK Vilse

Det kanske inte är Mavericks Club längre, nog var det en Vilserunda ändå. Vi i Money's grupp höll knappt på att komma ut från Väla. :p :D

Du kanske inte vill rodda det längre, men du kan inte hindra andra från att köra Vilse. ;)

"Jag tycker dom har gjort det förbannat bra. :)"

/me agrees whole heartedly

Edit:
Som William Wallace sa
They may take away a Reisleiter but they'll never take...OUR VILSEDRIVINGS

Last edited:

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Vi tackar för dom hittils positiva komentarerna och hämtar andan inför att dra i gång roddandet av NDR.:brinnerup

Fisken

Vänsterhänt
Gick med
13 Sep 2008
Hoj
Dajtåna trackbike
Tusen Tack till RoH och TPL för den toppen fina rundan, det trevliga sällskapet, det vackra vädret och den goda maten!

Tack till Money och Leica som fick mig att åka omkring med ett flin på läpparna. Priceless :banana

Tack Maverick för minnesbilden av dig ätandes en korv :Bugar

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Tack Maverick för minnesbilden av dig ätandes en korv :Bugar
Korv? Jag har inte ätit korv, absolut inte, det kommer jag att hävda envist och bestämt. Jag håller igen och gör inte sånt där.... :brinnerup
Finns det på bild? Nä, just det, då har det alltså inte hänt. :fakta

Det kanske inte är Mavericks Club längre, nog var det en Vilserunda ändå. Vi i Money's grupp höll knappt på att komma ut från Väla. :p :D

Du kanske inte vill rodda det längre, men du kan inte hindra andra från att köra Vilse. ;)

"Jag tycker dom har gjort det förbannat bra. :)"

/me agrees whole heartedly

Edit:
Som William Wallace sa
They may take away a Reisleiter but they'll never take...OUR VILSEDRIVINGS
Det är ingen vilserunda, dom har infört GPS!!! :gnissla :dummer
Den enda trebokstäversförkortning som accepteras är KPT. :D

Last edited:

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Korv? Jag har inte ätit korv, absolut inte, det kommer jag att hävda envist och bestämt. Jag håller igen och gör inte sånt där.... :brinnerup
Finns det på bild? Nä, just det, då har det alltså inte hänt. :fakta

Det är ingen vilserunda, dom har infört GPS!!! :gnissla :dummer
Den enda trebokstäversförkortning som accepteras är KPT. :D

Vilka dom menar herr "inte hitta hem från Kjell"
Tyckte minsann att du hade en snyggtröja på dig, men så gammal som jag är så kanske min starr spelar mig spratt:arsele

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Vilka dom menar herr "inte hitta hem från Kjell"
Tyckte minsann att du hade en snyggtröja på dig, men så gammal som jag är så kanske min starr spelar mig spratt:arsele
Jag syftar på det eminenta team som roddat och planerat denna rundan. Hade jag haft något att säga till om hade GPS varit lika välkommet som Ebola eller en böld i röven när man är på cykelsemester. :tungan
GPS går aldrig att förena med ordet "vilse" :fakta
En ära att få agera BM till dig ditt gamlo. :krama

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM