R1-ägare är dom enda som kan köra!

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Goodstuff skrev:
Går på vadå? :va :rolleyes:

Att rettan är snabbast.

Dessutom är den så populär att den är själva ordet "sporthoj". Allting som är snabbt på två hjul förknippas med Rettan.

Finns ju liksom andra hojar som är till och med snabbare, ne säger mina kompisar som kör runt med mopeder.

Till och med tjej fjortisar känner igen en Ärretta.
 
Last edited:

R1POWER

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2004
Ort
Lidköping
Hoj
Yamaha R1
merciless skrev:
:rofl
R1POWER är nog den som skrattar mest av alla nu :D
Ingen kan väl förväxla det här (sjuka) skämtet med ett seriöst menat inlägg :confused:
Min typ av humor :tummenupp
Det fanns fan folk som gick på det här, det trodde jag faktist inte. Tänkte bara kolla hur många personer här på SH som är lika tröga eller kanske trögare än "R1Power". Är det nån som vill köpa mina "Metzelrs" så ni kan komma under 1.10 i Karlskoga? :tungan
 

ducce uno

Uno
Gick med
7 Sep 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
748BIP, F650, Java 500 (speedway)
R1POWER skrev:
Det fanns fan folk som gick på det här, det trodde jag faktist inte. Tänkte bara kolla hur många personer här på SH som är lika tröga eller kanske trögare än "R1Power". Är det nån som vill köpa mina "Metzelrs" så ni kan komma under 1.10 i Karlskoga? :tungan

kul skämt! :tummenupp
 

maxximus

En stor s(t)ake!
Gick med
25 Sep 2003
Ort
Hemma
Hoj
Dniepr
GSXR1100R skrev:
Min 1100R har 10% mera kubik än R1:an, altså borde jag kunna köra 1.01 på Åsen utan problem, förutsatt att jag skaffar Metzelsers eller va det heter.

Jag diggar denna snubbens stavning (Metzelsers), Metzelsås typ....
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
H4 skrev:
Att rettan är snabbast.

Dessutom är den så populär att den är själva ordet "sporthoj". Allting som är snabbt på två hjul förknippas med Rettan.

Finns ju liksom andra hojar som är till och med snabbare, ne säger mina kompisar som kör runt med mopeder.

Till och med tjej fjortisar känner igen en Ärretta.

Ahhha! Tack för upplysningen!


*ironin är verkligen död*
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Ärrettan är inte als så bra! Jag köpte en och den åkte av vägen nästan på en gång... R1POWER är :kocko :smasha För nu åker jag Fajjerbläjjd och den har inte kört av vägen en endaste gång :fakta :blah
Har aldrig kört på bana men är helt övertygad om att jag skulle köra på 1.09 iaf, brukar köra om bilar hela tiden när jag är ute och åker :yoparty

Dessutom tjör jag striitfajter och det gjör gåstrajjder också, säg emot det om ni kan!! :brynad
 
Last edited:

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
MackeNo1 skrev:
Ärrettan är inte als så bra! Jag köpte en och den åkte av vägen nästan på en gång... R1POWER är :kocko :smasha För nu åker jag Fajjerbläjjd och den har inte kört av vägen en endaste gång :fakta :blah
Har aldrig kört på bana men är helt övertygad om att jag skulle köra på 1.09 iaf, brukar köra om bilar hela tiden när jag är ute och åker :yoparty

Dessutom tjör jag striitfajter och det gjör gåstrajjder också, säg emot det om ni kan!! :brynad

Gåstrajder har turbo, det har inte du :arsele
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
H4 skrev:
Gåstrajder har turbo, det har inte du :arsele

För det första har han inte turbo på striitfajjtern och för det andra kanske jag har en turbomatad lustgaskompressor på min motorcykel :squid :blah
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
MackeNo1 skrev:
För det första har han inte turbo på striitfajjtern och för det andra kanske jag har en turbomatad lustgaskompressor på min motorcykel :squid :blah

Har han inte turbo på streetfightern i 5:an? Fan att jag nästan alltid måste ha rätt :banana :lol
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
R1POWER skrev:
Det är bara R1-ägare som kör riktigt coolt. Det verkar som vi vågar lite mer. R1 är ju oxå den bästa hojen. Jag har kört väldigt mycket det sista och börjar bli duktigt bra. (det tycker i alla fall polarna) Har t,ex gjort 1.19.5 på Gelleråsen. Det är rätt fort kan jag ju meddela er som inte har nån koll på den banan. Jag vet inte hur många Fireblades och GSX-R jag drog förbi, tappa räkningen;-) Men i alla fall verkar det som att R1:an är den bästa. Den tar väl Firebladen i 0-200 km/h om jag inte minns fel. :Bugar
sen kan man ju ställa sig frågan om det är hojen eller föraren som gör jobbet om det bara är R1 förare som är duktiga ;)
 

St.Anger

Lite bättre än andra
Gick med
4 Sep 2003
Ort
Myrängen
Hoj
Honda cbr 954, Triumph Bonneville, Yamaha yzf250, Ural
R1POWER skrev:
Det fanns fan folk som gick på det här, det trodde jag faktist inte. Tänkte bara kolla hur många personer här på SH som är lika tröga eller kanske trögare än "R1Power". Är det nån som vill köpa mina "Metzelrs" så ni kan komma under 1.10 i Karlskoga? :tungan

Jo det var ju ett oerhört festligt skämt...

Märkligt att folk tror på att det är på allvar med tanke på senaste tidens tillströmning av moppefuckon...

Det kommer bli en lång vinter för dig när du är så rastlös redan nu...

säger bara "gäsp"
:trött
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
StAnger skrev:
Jo det var ju ett oerhört festligt skämt...

Märkligt att folk tror på att det är på allvar med tanke på senaste tidens tillströmning av moppefuckon...

Det kommer bli en lång vinter för dig när du är så rastlös redan nu...

säger bara "gäsp"
:trött
ja nu när du nämner moppefuckon.. e swedie ledig eller?? ;)
 

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Ort
Uppland
Hoj
cb1100
Det är väldigt mycket sånt här nu, denna tråd var ju lite kul iaf men kolla de andra som man misstänker är alias som mer går ut på att spela allan i andra trådar, varför raderas inte dessa om moderatorn ser att det är någon som använder ett extra alias bara för att våga vara stöddig?
 

newbee

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2004
Ort
HBG
Hoj
Något nytt på G
R1POWER skrev:
Det är bara R1-ägare som kör riktigt coolt. Det verkar som vi vågar lite mer. R1 är ju oxå den bästa hojen. Jag har kört väldigt mycket det sista och börjar bli duktigt bra. (det tycker i alla fall polarna) Har t,ex gjort 1.19.5 på Gelleråsen. Det är rätt fort kan jag ju meddela er som inte har nån koll på den banan. Jag vet inte hur många Fireblades och GSX-R jag drog förbi, tappa räkningen;-) Men i alla fall verkar det som att R1:an är den bästa. Den tar väl Firebladen i 0-200 km/h om jag inte minns fel. :Bugar


Du har så rätt!!!!! :tummenupp R1 är det fetaste bästa råaste coolaste finaste snabbaste osv man kan få för pengar.....

Men som jag har hör ngn säga sitter det skit på hojen spelar det ingen roll vad det är för något märke..... :FU
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Har för mig att jag låg någonstans där också. Fast det var ju med min XT :D :tungan
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Damn...jag har ju oxå missat den.... :)

Men att folk gick på den är väl inte direkt konstigt...det HADE kunnat vara ett äkta fucko som skrivit. :rolleyes:

Fast hur som helst, gäller följande HONDA ÄR BÄST...!!! :tungan :brinnerup

Tjing!!!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top