Går i hojtankar och funderar nu på R1 eller GSXR1000 eller Fz1. Jag är 1,85cm lång och väger ca 96kg. De verkar försäkringsmässigt ligga i ungefär samma prisklass, Vilken åker man bäst på enligt er, vilken är vetigast cykel prestanda mässigt, inte bara effektmässigt? Provkört Fz1 och upplevde många fördelar som körställning och smidighet, dock kändes den lite "trött" om jag jämför med min Thunderace jag hade tidigare och är därför lite rädd att tröttna fort på en sådan.
Årsmodell på R1 runt 00-03, Gsxr 03-05. Är inte helt inne på vad som skiljer årsmodellerna emellan på resp. modell. Finns det fördelar med någon nyare/ äldre årsmodell? prisklass upp till 60k hade jag tänkte mig kunna lägga.
Vad har ni för åsikter/ erfarenheter!? Tell me!!!! Suget efter ny hoj växer för varje dag som går...
Årsmodell på R1 runt 00-03, Gsxr 03-05. Är inte helt inne på vad som skiljer årsmodellerna emellan på resp. modell. Finns det fördelar med någon nyare/ äldre årsmodell? prisklass upp till 60k hade jag tänkte mig kunna lägga.
Vad har ni för åsikter/ erfarenheter!? Tell me!!!! Suget efter ny hoj växer för varje dag som går...