R1 och R6-tråden!

Scott Sexpump

Ballistic
Gick med
27 Feb 2004
Ort
ÖRNSKÖLDSVIK
Hoj
[SÅLD] Yamaha R6 [SÅLD]
Åter till Moto Gp... när kommer 3:an till PC?
Och visst är det en fortsättning på 2:an som finns till PC?
Den som är så jäkla bra.
 

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
Kay skrev:
Fräckt!
Hur mycket påverkar det toppfarten?


vet faktiskt inte riktigt då jag inte kollat på rikigt men den räcker till har för mig att vi klockade min till 265-270 med en annan hoj vid sidan om min ,, det är ju inget man använder speciellt ofta så jag saknade inte det alls ,, det är roligare när det går fortare mellan 50 och 150 än att åka toppfart ju :)
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
inte för att jag vill vara en tråkmåns (som vissa ändå tycker) så kan ni väl starta en ny tråd om x-box & ps2 ?

nu har jag ju denna tråden på bevakning & blir lika besviken varje gång jag upptäcker att det e ett nytt inlägg om spel hit eller dit..

hata mig hur mycket ni vill, men jag tror fler håller med.

någon jävla ordning får det ju vara :fatta!
 

#putte#

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2003
Ort
Växjö
Hoj
R6-10RR
Jag skaffade motogp 3 till ps2 förr ca 1 år sedan. Motoracer är det ett nytt spel eller?

PS2 roular :yoparty
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
wonderwizard skrev:
inte för att jag vill vara en tråkmåns (som vissa ändå tycker) så kan ni väl starta en ny tråd om x-box & ps2 ?

nu har jag ju denna tråden på bevakning & blir lika besviken varje gång jag upptäcker att det e ett nytt inlägg om spel hit eller dit..

hata mig hur mycket ni vill, men jag tror fler håller med.

någon jävla ordning får det ju vara :fatta!
Nä jag håller med, vi ska snacka om hojar i denna tråden. Inte om några jävla tvspel.


Btw, var hittar jag motogp till PC :confused:
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
wonderwizard skrev:
inte för att jag vill vara en tråkmåns (som vissa ändå tycker) så kan ni väl starta en ny tråd om x-box & ps2 ?

nu har jag ju denna tråden på bevakning & blir lika besviken varje gång jag upptäcker att det e ett nytt inlägg om spel hit eller dit..

hata mig hur mycket ni vill, men jag tror fler håller med.

någon jävla ordning får det ju vara :fatta!
Ta å skärp dig! Det fattar vi med, hur många inlägg är det om spel? De ända störande inläggen om spel är dina nedlåtande, klagar du i alla trådar så fort nån kommer lite off-topic eller? Nämn en tråd på över tio sidor som helt och hållet håller sig till ämnet... här inne på mc-relaterat forum. MotoGP är mc-relaterat, och så länge inte R!/R6 är en egen del av forumet i stället för en tråd, så får du nog finna dig i att det under tidens gång kommer stå saker här som du inte tycker är intressant. Hur mycket kan du skriva om din hoj egentligen som inte faller in under filmer/bilder, mekhörnan, styling och de andra forumen?
Kan du inte vara lite ödmjuk så får du vara tyst!
Med vänliga bestämmda hälsningar / Fredrik
 

Jonny

Varför???
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Sjöbo
Hoj
R1
Min med slipon..Monterade idag :) Snyggt tycker jag ialla fall
 

Bifogat

  • 1.JPG
    1.JPG
    26.4 KB · Visningar: 472

SISU

f i n l a n d
Gick med
14 Oct 2004
Ort
Hufvudstaden | F18
Hoj
Kawa ZX7R Ninja *såld* | R6an *såld* | Kawasaki KX250 Lapissa
freding skrev:
Ta å skärp dig! Det fattar vi med, hur många inlägg är det om spel? De ända störande inläggen om spel är dina nedlåtande, klagar du i alla trådar så fort nån kommer lite off-topic eller? Nämn en tråd på över tio sidor som helt och hållet håller sig till ämnet... här inne på mc-relaterat forum. MotoGP är mc-relaterat, och så länge inte R!/R6 är en egen del av forumet i stället för en tråd, så får du nog finna dig i att det under tidens gång kommer stå saker här som du inte tycker är intressant. Hur mycket kan du skriva om din hoj egentligen som inte faller in under filmer/bilder, mekhörnan, styling och de andra forumen?
Kan du inte vara lite ödmjuk så får du vara tyst!
Med vänliga bestämmda hälsningar / Fredrik

Förhoppningsvis har jag gjort en kortsiktig lösning i detta problem genom att skapa en till tråd..

Varsågod se följande --------------------->
The one & only Moto Gp thread !
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
freding skrev:
Ta å skärp dig! Det fattar vi med, hur många inlägg är det om spel? De ända störande inläggen om spel är dina nedlåtande, klagar du i alla trådar så fort nån kommer lite off-topic eller? Nämn en tråd på över tio sidor som helt och hållet håller sig till ämnet... här inne på mc-relaterat forum. MotoGP är mc-relaterat, och så länge inte R!/R6 är en egen del av forumet i stället för en tråd, så får du nog finna dig i att det under tidens gång kommer stå saker här som du inte tycker är intressant. Hur mycket kan du skriva om din hoj egentligen som inte faller in under filmer/bilder, mekhörnan, styling och de andra forumen?
Kan du inte vara lite ödmjuk så får du vara tyst!
Med vänliga bestämmda hälsningar / Fredrik


har du betalt hundskatten ? sluta skälla annars :p
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
Anderssons Egobilder

Försöker bryta den dåliga trenden att folk skäller på varann med lite bilder :pannkyss

:yoparty
 

Bifogat

  • r6skiner.JPG
    r6skiner.JPG
    31.3 KB · Visningar: 182
  • jimmyr6.JPG
    jimmyr6.JPG
    64.6 KB · Visningar: 302

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
vafför står de "deltabox" på massa r6or å sånt? vaedet?

snygg båge förresten MostWanted
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top