freding skrev:Deltabox kallas designen på ramen.
vad hjälper de å skriva det på bågen...
kanske skulle googla lite å se vad det ger...
edit.. hittade inget på google.. förutom yamaha r46... mysko färger på den hojen
Last edited:
freding skrev:Deltabox kallas designen på ramen.
Det hjälper väl inget att skriva det på ramen.. föruom att man skapar sig ett varumärke som sedan blir välkänt inom sporten.. "Building upon its proven Deltabox frame"...heimdal skrev:vad hjälper de å skriva det på bågen...
halmstads_kung skrev:Nån som vet nåt om små ljuddämpare?...menar riktigt små som knappt syns vid svingen...Help bitte!!!
// The man how thought he could ride a bike!
halmstads_kung skrev:Nån som vet nåt om små ljuddämpare?...menar riktigt små som knappt syns vid svingen...Help bitte!!!
Jag kapade min V&H kolfiberburk, funkade fin fint. Inte lika liten som MotoGP burkarna men men
.... Hojen låter helt klart lite vassare
![]()
Poacher skrev:Kanske aldrig, då intervallen är 4200 mil mellan justeringarna, och ja de tickar o låter, mycket av ljudet förs med kåpan upp så man tycker det låter värre än det är.
De låter mest från vänster sida.
Poacher skrev:Kanske aldrig, då intervallen är 4200 mil mellan justeringarna, och ja de tickar o låter, mycket av ljudet förs med kåpan upp så man tycker det låter värre än det är.
De låter mest från vänster sida.
Berggren skrev:Är ine intervallen 2400 på R1?
Nja, nu är det ju så att jag har en deltabox III på min 02:aSISU skrev:Det hjälper väl inget att skriva det på ramen.. föruom att man skapar sig ett varumärke som sedan blir välkänt inom sporten.. "Building upon its proven Deltabox frame"...
Första Deltabox ramen kom väl med FZRn - sedan kom Deltabox II med R1/R6 97-02 - och sedan Deltabox III 03+.
Det enda de anger som sagt modellen på ramen.. Inte för att det säger nått men precis som Suzuki SRAD (Suzuki Ram Air Direct) osv.. fan man vill väl bara ha något att skriva på hojjen..
Det handlar om att skapa något banbrytande och revolutionerande - den här gången kallades fenomenet Deltabox och den funkade - nu förbättras den..
![]()
yzfjohan skrev:vill ha en r1 turbo någon som har en..köpes omg till bra pris.
Nej, 4200 mil är det, men Honda och Suzuki har 2400 på vissa modeller av samma klass.Berggren skrev:Är ine intervallen 2400 på R1?
Du har rätt och jag har undrat det samma. Vad heter den nya R6ans ram?Psykfall skrev:Nja, nu är det ju så att jag har en deltabox III på min 02:a![]()
Det jag undrar är vart deltabox IV tog vägen för, rätta mig om jag har fel, visst är det deltabox V på -04 och III på -02 -03?!?!![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |