FUBAR skrev:Achsoo, kanske borde köpa ett par såna![]()
Mina är då ordentligt hyvlade sen en vurpa. Plasten klarade sig dock helskinnad
![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
FUBAR skrev:Achsoo, kanske borde köpa ett par såna![]()
billigare än självrisk.. eller så är det så att alla inte kör med helförsäkring..Lucifer skrev:Med risk att få stryk av... alla. Vad e meningen med kraschpuckar? Förstår alltså vilken funktion de fyller, men om man nu kör helförs varför ska man då betala en massa pengar för puckar? Jag mena... det kostar pengar, förstör utseendet (å man kan ev få göra hål i kåpor..)
Gärna en bra förklaring, inte stryk![]()
Lucifer skrev:Med risk att få stryk av... alla. Vad e meningen med kraschpuckar? Förstår alltså vilken funktion de fyller, men om man nu kör helförs varför ska man då betala en massa pengar för puckar? Jag mena... det kostar pengar, förstör utseendet (å man kan ev få göra hål i kåpor..)
Gärna en bra förklaring, inte stryk![]()
micke70 skrev:
Kay skrev:ÄHH köp ett riktigt helställ din jefla touringmänniska!![]()
wonderwizard skrev:Det ser ju ut som om han har en goretex jacka utanpå stället..
freding skrev:Tracka inte ner honom nu, kanske hans första hoj... bra att han satsar på utrustning iaf, han har nåt att växa i iaf...
Bollox skrev:Min granne ska sälja sin R1 -98 för runt 45k. Några sugna?
Ett GPUställ 2 delat.Kay skrev:Naj naj naj... En Alpinestars T-dyno-jacka och ett par Track-pant tror jag. Rätt?
Snyggt ställfreding skrev:Köpt mig ett nytt skinn härom dagen, på rea, sänkt från 12k till 7k![]()
Byte till kraschkåpor nära nu, kommer troligen nu i veckan![]()
![]()
Skicka PM. Glömmer bort att kolla den här tråden. Fixar bilder på den imorgon. Annars är den blå/vit, dubbla slipon (IXIL) undertray. 2800 mil.Benny busee skrev:Ja kanske berätta lite om den gärna nån bild om du har.
Selfklart, fanns bara två ex kvar. En 56 och en 54, jag klämde på mig 54:an... har problem att komma ur baraFUBAR skrev:Snyggt ställ, från bike i trollhättan eller?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |