Tjenare!
har bestämmt mig för att köpa ett slipon till min r6:a, jag skulle villa ha ett kolfiber för att få d dovare ljudet så e d nån som kan tipsa mig om ett me fett ljud och som inte kostar allt för mycket?mvh
Här har ni bild på "piggarna" som är ivägen och sen hur jag tror jag ska såga
Det är väl inga större problem att ta bort plastbitarna på första bilden men det känns fel.![]()
Här har ni bild på "piggarna" som är ivägen och sen hur jag tror jag ska såga
Det är väl inga större problem att ta bort plastbitarna på första bilden men det känns fel.![]()
Tja!
Jag har strypt min R6 -99 nyligen och efter att jag varmkört den och låtit den stå ca 1dygn så vill den inte starta. Strypningen består av trottelstopp och brickor för insuget.
Kan det vara så att nu när jag har strypt den så får den fortfarande samma mängt soppa men för lite luft (eftersom brickorna sitter där) vilket resulterar i att den blir sur och tändstifften säger upp sig?
den baktände 2ggr när jag försökte starta den och det talar väl för att den är sur?
Ska jag sätta i orginalstifft eller är det några andra stift som lämpar sig bättre när den är strypt?
Hur ställer man om klockan på en R1 -04 ??
Hur är piggarna i vägen menar du? nya tailen ska ligga emot piggarna och den gamla är avsågad där borta. eller tänker jag fel?
Min köpte jag visserligen inte från hotbodies så de kanske jobbar lite annorlunda. men är de i vägen så är det väl bara att bryta loss. du kommer ju inte återställa till original ändå..
Satt brickorna på rätt sida om förknasarna?
Tjoho!
Är på jakt efter en ny dämpare till hojen. Vill ha mer kraft och framför allt fetar ljud.![]()
Vad rekomenderar ni? Är Yoshimura bra skit? Vart handlar ni sånt? Kan man byta det själv även om man är helt grön?![]()
Issue
Tjoho!
Är på jakt efter en ny dämpare till hojen. Vill ha mer kraft och framför allt fetar ljud.![]()
Vad rekomenderar ni? Är Yoshimura bra skit? Vart handlar ni sånt? Kan man byta det själv även om man är helt grön?![]()
Issue
Hur ställer man om klockan på en R1 -04 ??
Är man på fel sida skogen om man tycker att 65 k är ett rimligt maxpris för en på en R1 2003 som säljs privat?
Jag tycker inte det. Lik förbannat ska de kosta 70k...
2002orna tycker jag ska komma neråt 60-62k....
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |