Är detta något känt fel på R6:an? Motorn har rullat ca 30 mil. Tänkte bara få så mycket kött på benen som möjligt innan jag ringer Yamaha Center.
På sidokåpan står det att jag har Deltabox på min r6 -99..
Visst låter det häftigt, men vad är det?
På sidokåpan står det att jag har Deltabox på min r6 -99..
Visst låter det häftigt, men vad är det?
Även fast den faktiskt driver så är det normalt? För lägger man i friläge så stannar ju hjulet så enbart vibrationer är det inte.
Det är helt normalt. Med kopplingen inne har du släppt det mesta av trycket på lamellerna men dom har fortfarande lite kontakt med varandra och kan överföra lite lite vridmoment till växellådan om bakhjulet är i luften.
Det ska snurra lite även med friläge i om du har hojen på ett depåstöd.. Alla mina sportmoppar har gjort så iaf o polarnas också.
Du behöver inte börja oroa dig förens du dels tycker cyckeln driver när du sitter på, och det är svårt att få i växlarna.
tickandet kan mycke möjligt bero på trasig elektronik, vore jag dig skulle jag gå tillbaka till företaget som sålt hojjen å börja prata garanti med dem.
för de kommer knappast bli bättre, de kommer troligen ticka mer å mer tills den sluta ticka, (sluta fungera också)
Hallå ja! Har som sagt en R1 01-...ska försäkra den...vart ha ni era försäkradeo vilket är bäst/billigast/säkrast? Så slipper ja ringa runt o höra deras predikan om att dom är bäst...jadda jadda...
Hallå ja! Har som sagt en R1 01-...ska försäkra den...vart ha ni era försäkradeo vilket är bäst/billigast/säkrast? Så slipper ja ringa runt o höra deras predikan om att dom är bäst...jadda jadda...
Försäkringar är ett lotteri.. Bara snurra hjulet och hoppas på vinst
Ofan,d är så illa allså...hur ställer dom sig till om man inte har mc kort då? ska man nämna d eller försöka slinka undan!? haha va nån som sa nått om att man ska inte ha en försäkrad om du inte ha den påställd eller va d tvärt om? för då fick man betala massa per/dag?
Ofan,d är så illa allså...hur ställer dom sig till om man inte har mc kort då? ska man nämna d eller försöka slinka undan!? haha va nån som sa nått om att man ska inte ha en försäkrad om du inte ha den påställd eller va d tvärt om? för då fick man betala massa per/dag?
Har du den påställd men oförsäkrad så har du en staffavgift på typ 70kr/dag eller nåt sånt har jag för mig. rätta mig om jag har fel någon. jag har fått hem sånna avgifter på nån av mina bilar när jag glömt försäkra dom efter jag köpt dom.
Läs mitt meddelande lite högre upp till dig så få du se vad jag ger
Så var vi där igen, gör om gör rätt!Tjenare! Farsan står på min hoj
Så var vi där igen, gör om gör rätt!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|