Hallå ja! Har som sagt en R1 01-...ska försäkra den...vart ha ni era försäkradeo vilket är bäst/billigast/säkrast? Så slipper ja ringa runt o höra deras predikan om att dom är bäst...jadda jadda...
Du behöver inte börja oroa dig förens du dels tycker cyckeln driver när du sitter på, och det är svårt att få i växlarna.
Vad är det som man ska oroa sig över när man märker av detta beteende? Vad ska man göra åt det?
Kan meddela att enl info har Yamaha dragit in sina orginal kraschpuckar (iaf för YZF-R1 2007-2008) från försäljning då de anser att de gör mer skada än nytta.
Vad är det som man ska oroa sig över när man märker av detta beteende? Vad ska man göra åt det?
Du behöver inte börja oroa dig förens du dels tycker cyckeln driver när du sitter på, och det är svårt att få i växlarna.
Att kopplingen inte fungerar som den ska.
oh, då får man hoppas att man klarar sig från detta då
Jag har ju under några dagar brottats med om jag ska skaffa mig en r6,zx9r eller r1. Jag har svängt fram och tillbaka och fördelar kontra nackdelar har försökts väga in utifrån bästa förmåga.
zx9r var inte en hoj som jag titade på fram tills polarens erbjudande dök upp och det är fortfarande ett alt. men faktum är att när jag jämför hojarna så är ju bara yamahacyklarna SÅÅ mycket trevligare att titta på. Med andra ord lutar det r6 eller rentutav en r1.
Nu till min fråga, ni som har r1r. Hur är dom att köra "vanligt" med.
Med vanligt menar jag att köra lugnt, att inte alltid ligga i 200+ samt accelerera som en tok?
Går dom att köra snällt och ända tycka att det är en bra hoj?
Kanske dum fråga men ändå av vikt för mig då jag inte kommer att nyttja hojens potential för fem öre åtminstone de 2 första säsongerna pga bristande erfarenhet. Ändå kan jag inte låta bli att tycka den är förjävla fin och HA-begäret i mig vaknar till liv.
MVH
Walle
Så var vi där igen, gör om gör rätt!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|