offa
Guest
http://www.oemmotorparts.com verkar ha rätt bra priser som exempel ca 350 kr för dekaler och i sverige skulle dom ha ca 600 kr för dom
MVH/Micke
Tackar, men www.cmsnl.com är billigare på dem delar jag tänkt beställa.
http://www.oemmotorparts.com verkar ha rätt bra priser som exempel ca 350 kr för dekaler och i sverige skulle dom ha ca 600 kr för dom
MVH/Micke
Tackar, men www.cmsnl.com är billigare på dem delar jag tänkt beställa.
Du måste ha en verkstadshandbok typ Haynes för det. Men ring till ett Yamaha-Center & fråga, de har garanterat en verkstadshanbok där det står.
Lite vibrationer är det ju alltid, men har du tex kvar orginalstyrändarna? De är ju till för att minska vibrationerna.
Angående drevet så är en för spänd kedja eller att bakjulet inte är i linje med framhjulet det i mina ögon enda som kan påverka framdrevet.
Det finns ju inbyggd klocka i instrumenteringen, duger inte den?
har dom en bra livslängd?
Det vibrerar när man kommer upp till en 4000 varv och fortsätter, det blir varken mer eller mindre, det är även så när jag står still o varvar .
Mvh Thommy
Oh ja, de håller riktigt länge & ger bra bett. Byt även till mytomspunna bromsslangar så blir det riktigt bra.
Oh ja, de håller riktigt länge & ger bra bett. Byt även till mytomspunna bromsslangar så blir det riktigt bra.
Det märks direkt oavsett gata eller banaGör det stor skilnad med stålomspunet för en vanlig gatåkare eller är det på bana man märker/får ut nån skilnad ?
Det märks direkt oavsett gata eller bana
Nu är hojen på mappning! På fredag får jag den +mappen som jag slänger upp här med säkerhet. Nån som har koll på faktiska hästar i en r6 -08?
Ska bli kul o se vad sakerna gör!
Issue
jag har för mig att den har 129 hk
Ok. Jag googlade och hittade den här sidan som säger att den har 99-102hk på däcket original. Mappningen är iaf klar nu och det blev 121.6hk på bakdäcken! Är nöjd om det stämmer att den har 100 original Den går iaf riktigt bra nu
Ska slänga upp kurvan såfort dom fått ner den på mitt usbminne som jag lämnade!
Issue
ok nice ,
en frågajag var ute o körde o märkte att när jag växla ner att den inte ville gå i men det kan ha varit jag som har missat att hålla kopplingen ordentligt men nu tilll frågan, om mcn står stilla kan man växla upp den i 3 4 5 6, för när jag skulle prova växla uppp så kunde jag växla upp i 2 men inte högre, ???
Samma här, minns inte om det är just 2an jag kommer till men går inte växla hela lådan ut stillastående.
issue
tackar för svar , R6 4 ever,
min ska snart fixas, ska sätta på akra helsystem, kn filter o mappa den kommer bli fett roligt o se vad den kommer ge med akra, så nu väntar man till den 16 juli då allt är klart
Ok. Jag googlade och hittade den här sidan som säger att den har 99-102hk på däcket original. Mappningen är iaf klar nu och det blev 121.6hk på bakdäcken! Är nöjd om det stämmer att den har 100 original Den går iaf riktigt bra nu
Ska slänga upp kurvan såfort dom fått ner den på mitt usbminne som jag lämnade!
Issue
aha nice Hoppas du slår mina 20hästar då. Vart köper du acra systemet? Dom är ju snuskigt dyra i Sverige!
issue
sätt dig på en buell så får du känna på vibbs provade en sån för några veckor sen, huuua...
120 friska på slangen är inte illa! Är det med pc3 och helsystem?
mp racing i billesholm, dem fixar allt köper man systemet via dem så fixar dem pc 3 kn filter, dem sa att man kunde få ut ca 25-30 hästar, så man får väl se bara dem inte ljuger för en nu om att man kan få ut så mycket men sak samma när man har ett system som sjunger
Yes och ett annat luftfilter, dock inte k&n. Det va nått annat märke jag
inte minns nu.
Issue
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|