R1 och R6-tråden!

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
full preppad gsx-r 1000-k6a
FUBAR skrev:
Skojsa bara, vet att dom är snälla, här är min.
ha ha, jasså du din rackare har du en oxå... fan va nice :Bugar min e bara ung hund än, 1år o 6 månader, så den växer en del på breddenh ett tag till. ja fina jyckar om man kan hantera dem. men den som inte e välkommen ska nog passa sig :lol ber alla er andra om ursäkt, för det e ju inget hund forum... men det va kul att fubar oxå hade en :tummenupp

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
pittbull skrev:
ha ha, jasså du din rackare har du en oxå... fan va nice :Bugar min e bara ung hund än, 1år o 6 månader, så den växer en del på breddenh ett tag till. ja fina jyckar om man kan hantera dem. men den som inte e välkommen ska nog passa sig :lol ber alla er andra om ursäkt, för det e ju inget hund forum... men det va kul att fubar oxå hade en :tummenupp

håll dej för fan på pittbull.se :mad:

:hihi :hihi skoja bara har själv haft en med fina hundar med rätt ägare så :)

men nu till min fråga någon som vet vilken drevning som är bäst på R6:an för att weeila och samtidigt gå på gatan två upp bak och en ner fram lr :3freak

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Gottis skrev:
håll dej för fan på pittbull.se :mad:

:hihi :hihi skoja bara har själv haft en med fina hundar med rätt ägare så :)

men nu till min fråga någon som vet vilken drevning som är bäst på R6:an för att weeila och samtidigt gå på gatan två upp bak och en ner fram lr :3freak
1 fram och 2 bak har jag också hört ska vara bra.

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blandat
Stoppsladd skrev:
Gå in på www.skoterdelar.se

och välj mc delar
sök på yamaha
Så kommer du att ramla över min gamla hoj en röd R6-99 helt ombyggd till 01 :tummenupp Dvs runda diodbaklysena
Tror baken ska va hel.
Finns i falun på bildemonteringen

drog iväg ett mail till dom och kollade nu..
vad behöver man för att bygga om till 01:ans bak om dom inte vill sälja din gamla?

"FUBAR"

Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
@PITBULL:
43 tjailo, fan matar du han med bola eller? Min "staff" fyller 8 nu till sommaren, sen blir hon nog inte äldre. Cancer i lymfkörtlarna :(

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
MostWanted skrev:
ja kör orginal och har inga problem.

det har inte jag heller men tröttnar på att koppla upp den på tvåan lr behöva ligga på sånna jävla varv för att rycka upp den vill kunna rycka upp den iaf på tre:an

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
FUBAR skrev:
@PITBULL:
43 tjailo, fan matar du han med bola eller? Min "staff" fyller 8 nu till sommaren, sen blir hon nog inte äldre. Cancer i lymfkörtlarna :(
o fan canser, shit måste va tungt nu o veta menar jag... de blir ju som små barn till en. ja jag lider med dej/hunden fan, nejk då inga bola bara bra gener, bra mat o en massalånga promissart samt lite simma o springa i sandtag, hoppas ni får lite tid kvar med vovven iaf/pittbull :(

Last edited:

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Gottis skrev:
det har inte jag heller men tröttnar på att koppla upp den på tvåan lr behöva ligga på sånna jävla varv för att rycka upp den vill kunna rycka upp den iaf på tre:an
det kan jag med,, komprimera framdämparn så mkt du kan samtidigt som du piskar till ordentligt.

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Gottis skrev:
ja jag har haft ett gäng r6or själv, kul på slingriga vägar o så, men lite väl varv stinsliga. ähh fan boys lägg ett bra bud på mitt satans monster. nu när den går så satans bra så behöver vi inte tänka på dreva hit o dit... kör 17/43 nu åker på 4an ca 210 trycker rulln i bott smack ställer den sej rakt opp, måste sänka lite och förlänga lite annars nästa okörbar, men fan så skoj :rofl :yoparty :banana

"FUBAR"

Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
pittbull skrev:
o fan canser, shit måste va tungt nu o veta menar jag... de blir ju som små barn till en. ja jag lider med dej/hunden fan, nejk då inga bola bara bra gener, bra mat o en massalånga promissart samt lite simma o springa i sandtag, hoppas ni får lite tid kvar med vovven iaf/pittbull :(
Tack :) , jo det är lite tungt faktiskt.

"FUBAR"

Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Fan Vad Gott!!

Idag kom UPS och knacka på dörren och gav mig ett fint paket, så nu börjar min hojsäsong. :banana :tomten

Bifogat

• IMG_1844-mini.jpg
    IMG_1844-mini.jpg
    136.4 KB · Visningar: 197

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Gottis skrev:
Vad är det för idé att dreva ner för att kunna rycka upp på trean om hastigheten blir samma som orginaldrevad tvåa... :va :kocko

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
freding skrev:
Vad är det för idé att dreva ner för att kunna rycka upp på trean om hastigheten blir samma som orginaldrevad tvåa... :va :kocko

hmm samma hastighet som tvåan :va tvivlar jag på att den blir av den lilla drevningen men den som lever får se :kocko

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Mingves skrev:
Tänkte eftersom att ni som skriver här åker R1 så kan man passa på att slänga in en flagga att om ni skall sälja en svensksåld oklotad välservad R1 från 98-00 så är jag intresserad. Det är bra om den finns hyfsat i närheten av GBG. t:0707830437

//M
tja, köp min så blir du bland de värsta, -98 massa krom polerat, as FET motor på 188bhk, massa mer info om du ringer, 0704746009 mvh. ps absolut inga besvikelser utlovas...

Bifogat

• Bild 391.jpg
    Bild 391.jpg
    50.1 KB · Visningar: 267

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Vapor skrev:
Alltså, jag hade ju inte tackat nej till en ny r1:a men den har inte samma utstrålning som 02-03:ans modell har. Men men, smaken är som :arsele
ähh e du galen, -98 till -01 ar en r1a... pungt slut. klart snyggare än -02 -03... men -04 -05 e såååååå satans sexigt brutal snygga :7peta :fatta! men de e väl tur att smaken e som baken :rofl :lol

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha