RoLLER skrev:WTF? Det visste man ju inte!
100 spänn på att dom inte betalar tebax ett skit retroaktivt!
läser du inte SMCs tidning
kan löna sig ibland
och i think u are pretty fookd när de gäller de retroaktiva ...
RoLLER skrev:WTF? Det visste man ju inte!
100 spänn på att dom inte betalar tebax ett skit retroaktivt!
Vapor skrev:Eftersom jag inte har tungt körkort än (får det i maj) så får man pilla så mycket man kan på hojen innan man kör den.
Har skaffat lite kolfiber hit och dit och ensitscuts m.m.
Spana in bilden...
Mostwanted snyggade ju till sin röv, hör med honom om han kan posta någon bild.MD skrev:nån som har tips på hur man snyggar till baken på en r6-00?? Så skabbiga bakljus på den nu
MD skrev:nån som har tips på hur man snyggar till baken på en r6-00?? Så skabbiga bakljus på den nu
Teamturbo skrev:tjena.. går i funderingar på att köpa mig en r6.. då till min fråga om någon kunde svara på ett ungefär..
va betalar ni för era försäkringar och vilka bolag har ni? samt ålder..
vore väldigt tacksam för svar
M V H JOhan
R1 racer skrev:Ja eftersom detta är R1/R6 tråden och säkert fler har nytta av det.
Visst finns redan trådar startade om det men lite lat av naturen så skriver jag även här,kanske nån som har nya bra upplysningar till gjädje för oss alla.
Vart hittar man exakt rätt lack till Yamaha R1/R6 hojarna.
Tips på lack koder,fabrikat,lackerare som har/kan ta fram färgen?
Går det må tro att få tag i 1-2 burkar via typ Yamaha Center?.
Misstänker att det är två skiktslack oxå.
Tager gärna emot tip i denna tråd eller via PM om du är lika hemlig som Yamaha fabriken .
hallå,. super bra initiativ med r6/r1 tråd. här kommer min som ni alla redan sett, plus en på cykelnm innan gixxer 1000-02. och så en på bull, min hund son oxå vaktar min hoj när pappa inte är hemma...Bjork skrev:tja!
klart jag ska bidra med bild, krångel med nya kameran inköpt idag. tog nya kort på hojen idag.
Men låter en av mina vovvar posera snällt framför kameran.
har två stycken som vaktar hojen när jag inte är hemma, så försök och sno den. Skulle köpt en R:6 men suget och att priset var mer än ok gjorde att det blev R1:an.
har du dubbat dinehhh=) skoja bara snygg rettaSvartR1a skrev:får väl vara först med bild
Är det en sån där mördarhund? Dom borde förbjudas!!pittbull skrev:
hallå,. super bra initiativ med r6/r1 tråd. här kommer min som ni alla redan sett, plus en på cykelnm innan gixxer 1000-02. och så en på bull, min hund son oxå vaktar min hoj när pappa inte är hemma...
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|