Heartbeach
Ny medlem
Hur svårt är det att byta fotpinne sättet på bromssidan??
Hej. Det är ingen som har en blå framskärm liggandes till en r1:a 03:a? Är i stort behov av en....
mvh Martin S
Jag tycker att man får hålla isär begreppen lite. Jag Vande mig vid effekten efter 2-3 dagar men jag har definetivt inte tröttnat på hojjen... Jag har kört tusenkubikare med och kan förstå tjusningen i dom hojjarna med absolut men än så länge nöjjer jag mig med min 600 och när jag kan nyttna den till max kanske jag går upp nån klass !
...har en blå originalskärm, något skavd där bromsslangarna går upp, pm:a mvhHej. Det är ingen som har en blå framskärm liggandes till en r1:a 03:a? Är i stort behov av en....
mvh Martin S
hur är r6 -08 i karaktären? är lite sugen på en men blev lite less på 600rr -04... lite för dåligt tryck..... vill helst att de ska va lätt till power wheelis.... kanske r1 blir ett måste? eller va tycker du.....? är den lätt att wheela med?
Någon som har en hugger till R6 -06 ?
hur är r6 -08 i karaktären? är lite sugen på en men blev lite less på 600rr -04... lite för dåligt tryck..... vill helst att de ska va lätt till power wheelis.... kanske r1 blir ett måste? eller va tycker du.....? är den lätt att wheela med?
Det är inte svårt att göra en dubbelbackflipp heller, om man kan det vill sägajag tycker inte R6an är överdrivet svår att powerwheela med
nu var min nerdrevad 2 kugg fram tror jag, men hade upp den på 3an utan koppling
jag tycker inte R6an är överdrivet svår att powerwheela med
nu var min nerdrevad 2 kugg fram tror jag, men hade upp den på 3an utan koppling
Har problem med min R1 -01.
Det är så här att den går bara på tre cylindrar till och från, ettans grenrör e kallt/ljummet efter varmkörning. Den har gnista på alla stift, har provat nya stift, spolar och kablar. Har provat med en annan förgasarbrygga, men ingen skillnad.
När den går puffar det till lite baklänges i ettans förgasare då och då, och så är det lite lite sotigt runt spjället i bara den förgasaren.
Har kollat komp och läckage testat alla cylindrar utan att se nån skillnad. Haft ner ventilkåpan och kollat ventilerna så att dom jobbar fint vid körning på startmotorn.
Varför bara ettans cyl? Är det nån skillnad på dom? Har provat skifta tändhatt mellan 1 och 4 men felet är kvar på ettan.
Snälla hjälp!
Jag har för mig att det är h7 jag köpte 6000 k på biltema till min vilket grymt ljus det blev. enda nackdelen med xenon var att ibland om man körde bakhjul på natten kan ljusbågen slockna om man missar vid nerlägget.. fast de ska mycket till att båda släcks samtidigt...
Årsmodell?
-05an går fint på ettan och 2an(om man följer med lite bakåt) och lättar nästan framåtlutad på trean,med -08an är det en helt annan sak.
Känns inte ens lätt i fronten på tvåan om man inte sliter upp den och lättar bara lite lätt på ettan,helt neutral på trean men hell vad fort det går att köra med det chassit.
Till Davva,gillar du pw så är det liter eller äldre 6or som gäller,nya 6an har sittställningen framflyttad och för välbalanserat chassi för det.
Henrik
För din info:
H7 är halogen och inte Xenon. Lampan kan vara en halogenlampa med "xenonliknande ljus".
Om du vill ha starkt ljus kan jag varmt rekommendera X-treme power från Philips.
Lampan är den lampan som ger mest ljus enligt tester i biltidningar.
För övrigt stoltserar biltema med det sämsta ljuset och kortast livslängd.
Köp kvalitet = Philips
Va tråkigt att hojen fortfarande inte funkar, läste den här tråden för ett tag sen
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=183740
visade sej vara en en kabel som var sönderskavd och jordade mot blocket.
lycka till
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |