Slappa
Rage closed inside!
Brutal hoj!Slänger upp cykeln som står inne på YAMAHA center i Helsingborg
(taget med mobiltelefon) Var där en sväng igår och bokade service.
Brutal hoj!Slänger upp cykeln som står inne på YAMAHA center i Helsingborg
Såg ingen prislapp, jag såg den på golvet igår....men den kanske sover uppe på taket om nätterna
Hade tidigare en Vtr sp1 (misstänker att du också ägt vtr) och jag tyckte den var brutal, den hade ett sånt jämnt registrer och kraft överallt.(Är säkert lika skoj med andra märken av samma stil oxå.)
Hade tidigare en Vtr sp1 (misstänker att du också ägt vtr) och jag tyckte den var brutal, den hade ett sånt jämnt registrer och kraft överallt.
Men som med allt annat så tröttnar man efter ett tag och ville ha ketchupeffekt så de fick bli Yamaha igen
Jo men om man jämnför med en v twin så är det stor skillnad!Jag tycker inte att r1 är speciellt ketchupaktig? Den är ganska lik cbr fast lite kraftfullare skjut framåt. Kawa och sukkas räsers är mer inget - allt isf.
Slänger upp cykeln som står inne på YAMAHA center i Helsingborg
va e de för fälgar som sitter på r6 08 ?? fick de på huvet nyss
Ja jösses nu smörjer det i kanalen "hellre det än att det torrnyper i analen" Jag för min del sitter o planera mc semmester till alperna bla 2k9 ingen som är sugen på att hänga med !?
Har köpt kraschkåpor till gammelhojen så är det ngn som sitter på en billig undertail och framskärm så är jag intresserad.
Nu skrev ja ngt iaf, goffe äru nöjd?
Jo men om man jämnför med en v twin så är det stor skillnad!
Mmm...den står jag & dreglar över varje sommar då jag är nere i Skåne. Men i år hade de hissat ner den från taket & placerat den enligt din bild så att vem som helst kan kladda på den. *Lipa*
En vacker dag ska jag gå in & lägga ett bud på den....hoppas de tar skambud
X-up är sån där kostym tomte med massa deg, han ska bara övertala regeringen som håller i pengarna att få köpa hojen förstTja... drömma kan man ju
X-up är sån där kostym tomte med massa deg, han ska bara övertala regeringen som håller i pengarna att få köpa hojen först
Samma som på R6 06-07 och R1 04-08. (Förutom bromsskivor & distanser).QUOTE]
Tackar
När det ändå pratas fälgar så kanske är det nån som ligger på en fram och en bakfälg då som passar min R6a 08a utan skivor och däck är helt ok. Funderar på att ha en extra omgång med nån typ av touringdäck på...
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|