Nån engelsk stolle som har stylat den lite
Köpes framlykta till R1 98-01!
Snygg lack iaf
Btw, du har pm..
Nån engelsk stolle som har stylat den lite
Köpes framlykta till R1 98-01!
Hoppas att Yamaha skyndar sig och tar fram en helt ny modell tills 2010 pga deras misstag med 2009'an. Det finns inte en enda 100% snygg hoj av 2009 års modeller, oavsett märke.
Äschhh Låt det bara gå några månader, så får du säkert annat synsätt. Titta bara hondan cbr08 asful när den kom, och nu ganska Tjäeck för att vara en hynda
Tycker redan att 07-08 Rettan ser klumpig och uråldrig ut, men det är jag det Sen bara motorn är ju ett kapitel bara för sig. Mumma!
Jag tror man får en helt annan uppfattning när man står bredvid 09-an...när det gäller design så klart
Tyckte den var ful när jag såg bilden första gången, men nu har jag smält det lite....den börjar se bra ut... eller så är det ölen som har gjort sitt
Vill inte på nått sätt misskreditera ni erfarna i yamahaträsket men sitter det nivåfönster på R6an/08? Jag har nämligen bara sett sticka som sitter i locket, jag ska inte påstå att jag kollat jättenoga men jag har inte sett nått fönster i alla fall.
Frågar experterna igen...är detta korrekt dekaluppsättning på en 2003:a?
Kan ej hitta andra 03r där "YZF R1" Dekalen sitter där....
Men varför är det så ofta fel på just R1rna? har ägarna svårt att hålla dom på hjulen eller?? ;-)
Stämmer, så ska det se ut....det är inte helt lätt att hitta en fin äldre R1 som inte är ett lapptäcke! tack för hjälpen!
haha, de vettefan men här har du en orginal färguppsättning, eller ja jag har för mig det är en orginalet på 02 http://www.blocket.se/vi/17445255.htm?ca=23_3_s
Frågar experterna igen...är detta korrekt dekaluppsättning på en 2003:a?
Kan ej hitta andra 03r där "YZF R1" Dekalen sitter där....
Skiter sej mappen om man borrar upp dämparen och sliter ut allt vadd? Vad skulle hända med ljudet? Svaret jag vill ha är: Mappen kommer funka utmärkt och din hoj kommer vråla som en styckad gris!
over n out
Väl onödigt att förstöra orginaldämparen! Surfa YouTube på dämpare sen köper du den du tycker låter bäst
Jag har yoooshi helsystem!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |