Haha jaja - missade dom bilderna sorry!
Vilka bilder? Tror inte jag lagt upp några på det Så det är inte lätt för dej o veta.
Haha jaja - missade dom bilderna sorry!
Vilka bilder? Tror inte jag lagt upp några på det Så det är inte lätt för dej o veta.
Absolut toppskick? den måste nog gå bättre än en ny retta
han kanske menar http://www.sporthoj.com/annonser/?id=21532 bilderna
Skiter sej mappen om man borrar upp dämparen och sliter ut allt vadd? Vad skulle hända med ljudet? Svaret jag vill ha är: Mappen kommer funka utmärkt och din hoj kommer vråla som en styckad gris!
over n out
Svaret är;
Mappningen funkar utmärkt och om du tar ut insatsen för att därefter installera raka rör med ljuddämparull eller brandmatta runt så blir ljudet underbart. Totalkostnad cirka 1000:- för bägge .
Har gjort det själv o ljudet blir som de dyraste systemen samtidigt som du behåller looken från de snyggaste dämparna som finns till R1:an (i alla fall 04-08)
Perforerade rostfria rör = ferrita = 700:-
Ljuddämpar ull = Kenneths mc GBG = 200:-
Just do it!
Tidigt på morgonen? killen har en r6 med helsystem. Det är troligen redan öppet! Han ville plocka bort all dämpar ull.
Svaret är;
Mappningen funkar utmärkt och om du tar ut insatsen för att därefter installera raka rör med ljuddämparull eller brandmatta runt så blir ljudet underbart. Totalkostnad cirka 1000:- för bägge .
Har gjort det själv o ljudet blir som de dyraste systemen samtidigt som du behåller looken från de snyggaste dämparna som finns till R1:an (i alla fall 04-08)
Perforerade rostfria rör = ferrita = 700:-
Ljuddämpar ull = Kenneths mc GBG = 200:-
Just do it!
Låter som en traktor på tomgång utan dämpareFunderar dock på att testa en runda helt utan dämpare!
Mycket är ju samma på modellerna, ja tycker det ska vara kvar med samma tråd för båda modellerna!Är det bara jag som tycker det är dax att dela upp denna tråd i respektive modeller!? jag menar är det någon som orkar söka igenom 316 sidor......
Ngn här som har bytt bägge hjullagren till på en R1 98-01, vad kan lager gå på till båda fälgarna?
hmm funderar eller har nog bestämt mig för att köpa en R1:a 09:a...
men ångest över vilken färg jag ska ha den i.... vit/röd eller svart, vilken tycker ni är snyggast?
hmm funderar eller har nog bestämt mig för att köpa en R1:a 09:a...
men ångest över vilken färg jag ska ha den i.... vit/röd eller svart, vilken tycker ni är snyggast?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|