Nybliven ägare av en r6:a från 2001! Synd bara att sommaren är en bit bort..
Trevligt!
Är också numera ägare av en R6:a. Min är dock från 2003.
Syns på vägarna sen då!
Europeiska ägarmanualer!!
Är det bara jag som missat att de nu finns för nedladdning - om inte kolla in länken här - http://www.yamaha-motor-europe.com/community/service/manuals.jsp
Tack, har hitta på annan Yamma-site, men den var utskriftsblockerad. Tack för tipset. Hittar du eurpeiska service manualen så lägg ett inlägg. Amerikanska finns för hemladdning, men den har ingen immobilizer och det behöver jag info om.
/ HR
Tack, har hitta på annan Yamma-site, men den var utskriftsblockerad. Tack för tipset. Hittar du eurpeiska service manualen så lägg ett inlägg. Amerikanska finns för hemladdning, men den har ingen immobilizer och det behöver jag info om.
/ HR
Hej. Jag har en R6 - 08. Har haft 2-3 incidenter nu med att oljelampan tänts, släcks efter någon/några minuter igen (detta hände i somras innan jag ställde in den).
Den är nyservad så olja finns, är detta ett vanligt problem då man tar kurvorna liggande?. Det skedde i samband med rondell och utfart till motorväg.
Nybliven ägare av en r6:a från 2001! Synd bara att sommaren är en bit bort..
Hej. Jag har en R6 - 08. Har haft 2-3 incidenter nu med att oljelampan tänts, släcks efter någon/några minuter igen (detta hände i somras innan jag ställde in den).
Den är nyservad så olja finns, är detta ett vanligt problem då man tar kurvorna liggande?. Det skedde i samband med rondell och utfart till motorväg.
Hoppas att Yamaha skyndar sig och tar fram en helt ny modell tills 2010 pga deras misstag med 2009'an. Det finns inte en enda 100% snygg hoj av 2009 års modeller, oavsett märke.
Nån engelsk stolle som har stylat den liteOK..misstänkte det...vad har hänt här då kan man tänka sig?
Den är till salu på Blocket, import fr, England.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|