Nybliven ägare av en r6:a från 2001! Synd bara att sommaren är en bit bort..
Trevligt!
Är också numera ägare av en R6:a. Min är dock från 2003.
Syns på vägarna sen då!
Europeiska ägarmanualer!!
Är det bara jag som missat att de nu finns för nedladdning - om inte kolla in länken här - http://www.yamaha-motor-europe.com/community/service/manuals.jsp
Tack, har hitta på annan Yamma-site, men den var utskriftsblockerad. Tack för tipset. Hittar du eurpeiska service manualen så lägg ett inlägg. Amerikanska finns för hemladdning, men den har ingen immobilizer och det behöver jag info om.
/ HR
Tack, har hitta på annan Yamma-site, men den var utskriftsblockerad. Tack för tipset. Hittar du eurpeiska service manualen så lägg ett inlägg. Amerikanska finns för hemladdning, men den har ingen immobilizer och det behöver jag info om.
/ HR
Hej. Jag har en R6 - 08. Har haft 2-3 incidenter nu med att oljelampan tänts, släcks efter någon/några minuter igen (detta hände i somras innan jag ställde in den).
Den är nyservad så olja finns, är detta ett vanligt problem då man tar kurvorna liggande?. Det skedde i samband med rondell och utfart till motorväg.
Nybliven ägare av en r6:a från 2001! Synd bara att sommaren är en bit bort..
Hej. Jag har en R6 - 08. Har haft 2-3 incidenter nu med att oljelampan tänts, släcks efter någon/några minuter igen (detta hände i somras innan jag ställde in den).
Den är nyservad så olja finns, är detta ett vanligt problem då man tar kurvorna liggande?. Det skedde i samband med rondell och utfart till motorväg.
Hoppas att Yamaha skyndar sig och tar fram en helt ny modell tills 2010 pga deras misstag med 2009'an. Det finns inte en enda 100% snygg hoj av 2009 års modeller, oavsett märke.
Nån engelsk stolle som har stylat den liteOK..misstänkte det...vad har hänt här då kan man tänka sig?
Den är till salu på Blocket, import fr, England.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |