Mikaelzii
Mikaelzii
Kanske lite sent men jag servade min R1-06 för 1000mil. Då byter dom bara olja och oljefilter men ser över en massa kontrollpunkter, synkar gasspjäll, etc.
Beräknad verkstadstid är ca 3h och jag betalade 1875kr mot normalt 3300kr.
Jag tror att det gäller tom februari ut. Jag har fått bra pris på f&B-däck monterat och klar på hoj för 4600kr. Vet inte om det är bra pris för R1 orginal Michelin men bekvämt....
Mycket trevliga på verkstadsidan på Bike i Trollhättan samt på kläder och tillbehör.
Nu har jag haft inne hojen på 1000mila service samt en begagnat test på Bike i Trollhättan innan köpet och det var inga anmärkningar på hojen. Slitna däck, en liten repa på tanken och ev ett nytt batteri på G.
Nu står den i garaget och jag är sååå sugen. Ska anmäla mig till SMC sporthojskurs till våren. Några tips?
Tack för tipset men jag säljer däck själv byter dom på jobbet för ett oslagbart pris
Har bokat service på yamaha center i Mölndal dom i trollhättan var ju helt omöjliga att få tag på tyvärr.
Jag tror alla här inne längtar till våren som ett litet barn väntar att få öppna alla julklappar på julaftons morgon