Tja, rookie här. Jag är grymmt sugen på en R1:a. Vad är det viktigaste att tänka på vid beg-köp?
Tja, rookie här. Jag är grymmt sugen på en R1:a. Vad är det viktigaste att tänka på vid beg-köp?
Har precis skaffat mej en R1-05 banhoj som jag nu bygger om för gata.
Hojen e utrustad med ett yec-kit. Vad är detta??? Och kan man på något sätt koppla till lampor och diverse andra saker, går det även att få fram hastighetsmätaren på displayen?
Där hastigheten ska stå, är det nu en temp-mätare...
Idag har jag två switchar, en för tändning och en för insprut...hur funkar det med tändningslås och immobilizer?
Tacksam för svar!
hej! jag undrar om det är någon som vet exakt vart hastighetsgivaren sitter på en r6 -00, har letat en stund nu men inte hittat något spännande
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3081299&postcount=3
Där har du ett fint inlägg från X-up.
Vilken årsmodell ska du ha?
Tack det var precis vad jag var ute efter! Min nuvarande ekonomiska situation tillåter mig att köpa en från runt millenieskiftet.
Är det nån mer än jag som har problem med att reggplåten tar i bakdäcket på R6an?
Antar att det sker i inspirerade hastigheter, men kan fjädringen vara för mjuk? Har en Valtermoto skylthållare
Är det inte en sån waltermoto som är ledad? Du får väl dra åt skruven lite så den inte kan ända sitt läge och för guds skull vinkla plåten mera uppåt lyset ! =)
En kompis till mig "räkan" hade en sån på sin R6a och den gick ju vinkla både helt bakåt mot lyset och helt uppmot undertailen... måste varit en annan modell då!?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|